Engagerad Account Manager till kameraövervakningsföretag

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Maxkompetens söker för kunds räkning en Account Manager som kommer att arbeta med försäljning av övervakningskameror. Vår kund är ett företag som specialiserar sig på säkerhetslösningar och kameraövervakning. De grundades 2005 och har kontor i både Göteborg och Stockholm. De söker nu en ny säljare till deras kontor i Stockholm.

Som Account Manager kommer du att arbeta främst med försäljning, både mot nya och befintliga kunder. Du kommer få prospekt som du kommer ta en kontakt med och skapa långvariga kundrelationer med. Rollen innebär stor frihet att själv planera sitt arbete och du kommer delvis att kunna utgå direkt från hemmet mot dina uppdrag.
Du kommer ingår i ett team på tre personer här i Stockholm och vara den enda som arbetar inom försäljning. Du kommer få stöttning i tekniska frågor av dina kollegor som är servicetekniker.

Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd hos vår kund.


Din profil

Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av försäljning, gärna B2B-försäljning samt med tekniska produkter. Du har mycket goda data- och nätverkskunskaper och tidigare erfarenhet av övervakningskameror/CCTV är mycket meriterande. B-körkort är ett krav.

Som person är du serviceminded och hjälpsam. Du har ett stort intresse för teknik och säkerhetsfrågor och engagerar dig för att hitta bästa möjliga lösning för kunden. Arbetet är mycket fritt vilket innebär att du bör vara en självgående och ansvarstagande person med hög energi och egen drivkraft. Du brinner för försäljning och är van vid att jobba resultatinriktat.

Då kundföretaget arbetar i säkerhetsbranschen ställs krav på svenskt medborgarskap. Utdrag ur belastningsregistret samt kreditupplysning kan också komma att bli aktuellt innan anställning.

Arbetsplats: Stockholm
Omfattning: Heltid
Lön: fast lön + provision + tjänstebil
Arbetstid: Kontorstider, 8-17

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se. Välkommen med din ansökan!


Om oss

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.

Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson

Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg

Sanna Hagelin
0733205638

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Konsult AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 7 september 2016

Besöksadress

Framtidsvägen 12, Växjö
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024

Teknisk säljare - Trollhättan

Teknisk säljare - Trollhättan

12 november 2024