Engagerad Account Specialist/kontoansvarig konsultchef

Arbetsbeskrivning

Randstad expanderar och vi söker en Account Specialist / kontoansvarig konsultchef som vill bidra till att utveckla organisationen inom affärsområdet Randstad Inhouse Services. Vi hoppas att du vill ta chansen att gå vidare i karriären och att utvecklas i ett av världens största bemannings- och rekryteringsföretag!

**** Om Randstad ****
Randstadkoncernen har sitt säte i Holland och finns representerade i över 40 länder. I Sverige har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö där vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster till små och stora företag. Randstad Inhouse Services erbjuder kunden en skräddarsydd HR-process; från rekrytering, urval och introduktion till planering, ledning och uppföljning av våra konsulter utförd av Account Specialist.

Dina arbetsuppgifter
Som Account Specialist / kontoansvarig konsultchef är ditt främsta ansvarsområde att organisera den dagliga personalplaneringen hos vår uppdragsgivare. Du är operativt ansvarig för rekrytering, administration samt förberedelse och säkerställning av den dagliga bemanningen hos kunden. Vi förväntar oss även att du tillsammans med det svenska Inhouseteamet bidrar till en effektivare arbetsfördelning samt produktionsförbättringar.

Placering: Göteborg

Dina erfarenheter
För att lyckas i rollen som Account Specialist / kontoansvarig konsultchef ska du ha erfarenhet av att förvalta och utveckla kundrelationer, av att optimera affärsprocesser samt driva ett kontinuerligt förbättringsarbete. Tidigare arbete med personalansvar eller personalplanering är fördelaktigt. Det är även starkt meriterande med erfarenhet från processtyrd verksamhet och logistik. Har du tidigare arbetat inom bemanningsbranschen är även detta mycket intressant.

Lämplig utbildning är högskoleutbildning eller motsvarande.
B - körkort fordras och tillgång till egen bil är fördelaktigt.

Dina egenskaper
Du är en person som har ett affärsmannaskap med stark egen drivkraft. Som person är du självständig och proaktiv. Vi värdesätter hög servicekänsla och hög kommunikationsförmåga. Du sätter kunden i centrum, är strukturerad och flexibel samt har goda administrativa kunskaper.

Den här tjänsten ställer höga krav på dig, men är du rätt person kommer du i gengäld få mycket tillbaka. Randstad är ett öppet och välkomnande företag där du har stora utvecklingsmöjligheter både nationellt och internationellt. Vi premierar engagemang och entreprenörskap och hoppas att du vill vara i vår mission ”Shaping the world of work”.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Commercial manager Kristofer Nilsson, 0729-889415. Du kan även maila in din ansökan till linda.hogfeldt@randstad.se

Good to know you!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Tillsvidare
  • Publicerat: 31 januari 2014

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


4 november 2024

31 oktober 2024