Engagerad administratör med omgående start

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Är du en erfaren och strukturerad administratör som vill börja jobba redan nästa vecka? Har du erfarenhet av fakturafrågor och intresse för ekonomi? Då kan du vara personen vi söker!

För kunds räkning söker vi nu dig som vill arbeta som enhetsassistent/administratör åt en statlig myndighet i Solna. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom administration och fakturering och som nu är tillgänglig för nytt jobb omgående. Uppdraget beräknas pågå 1 sept - 31 dec 2016 med chans till förlängning och du arbetar heltid måndag till fredag.

Som enhetsassistent/administratör ger du stöd åt 3 av regionens enheter och dina arbetsuppgifter består av att hantera;
• bokningar
• introduktion
• avtackning
• stöd i faktureringsfrågor
• viss ekonomisk uppföljning

Övriga administrativa uppgifter kan förekomma

Din bakgrund

Vi söker dig som har 3-5 års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna med erfarenhet av fakturafrågor. Det är ett krav att du hanterar svenska och engelska flytande i tal och språk.

Personliga egenskaper

För att lyckas i tjänsten som enhetsassistent/administratör söker vi dig som är en engagerad och serviceinriktad person som stimuleras av att hjälpa andra. Du har ett strukturerat arbetssätt och det är en självklarhet att du är noggrann i ditt arbete. Du är van att hantera flera uppgifter samtidigt och har en god prioriteringsförmåga. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och värdesätter en god arbetsmiljö tilsammans med dina kollegor och medarbetare. Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan redan idag då tjänsten har omgående start!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstidsanställning/Heltid/Solna

Tillträdesdag

1 september 2016

Information

Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chanserna till jobbet!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 25 augusti 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


28 september 2024

27 september 2024

Administratör

27 september 2024

Klinikadministratör, Akutkliniken, Umeå

27 september 2024