OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Är du en erfaren och strukturerad administratör som vill börja jobba redan nästa vecka? Har du erfarenhet av fakturafrågor och intresse för ekonomi? Då kan du vara personen vi söker!
För kunds räkning söker vi nu dig som vill arbeta som enhetsassistent/administratör åt en statlig myndighet i Solna. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom administration och fakturering och som nu är tillgänglig för nytt jobb omgående. Uppdraget beräknas pågå 1 sept - 31 dec 2016 med chans till förlängning och du arbetar heltid måndag till fredag.
Som enhetsassistent/administratör ger du stöd åt 3 av regionens enheter och dina arbetsuppgifter består av att hantera;
• bokningar
• introduktion
• avtackning
• stöd i faktureringsfrågor
• viss ekonomisk uppföljning
Övriga administrativa uppgifter kan förekomma
Din bakgrund
Vi söker dig som har 3-5 års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna med erfarenhet av fakturafrågor. Det är ett krav att du hanterar svenska och engelska flytande i tal och språk.
Personliga egenskaper
För att lyckas i tjänsten som enhetsassistent/administratör söker vi dig som är en engagerad och serviceinriktad person som stimuleras av att hjälpa andra. Du har ett strukturerat arbetssätt och det är en självklarhet att du är noggrann i ditt arbete. Du är van att hantera flera uppgifter samtidigt och har en god prioriteringsförmåga. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och värdesätter en god arbetsmiljö tilsammans med dina kollegor och medarbetare. Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan redan idag då tjänsten har omgående start!
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Heltid/Solna
Tillträdesdag
1 september 2016
Information
Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chanserna till jobbet!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Würtz
Andreas Rudberg
Leyla Jamei
Madeleine Bergholtz
Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei
Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt
Maher Hammadi Hasson
Carolina Simonsson
0722-54 10 04