OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
A-hub söker dig som vill arbeta som konsult hos vår kund, som för detta uppdrag är ett internationellt energiföretag med verksamhet på bland annat Händelö. Företaget levererar idag el, värme och smarta energilösningar till ungefär en miljon privat- och företagskunder i Sverige.
Nu söker vi en administratör där du kommer att få jobba i en roll med skiftande arbetsuppgifter, bland annat kommer du att ha tät kontakt med leverantörer och entreprenörer. Du kommer dessutom att arbeta i olika processer för tjänsteregistreringar, att hantera fakturor, beställningar och avrop.
Arbetsuppgifter
- Arbetet är främst administrativt arbete i SAP med beställningar.
- Registrering av tider från våra entreprenörer och konsulter.
- Kontakter både med leverantörer och interna beställare inom företaget.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP och kan/vill arbeta 50% (cirka 20 timmar per vecka). Störst vikt kommer läggas på personlig lämplighet och till viss del meriterande krav, därför kan tjänsten komma att anpassas mellan 50-100% baserat på dina önskemål.
Personliga egenskaper:
Social och kommunikativ förmåga på svenska och engelska
Engagemang och energi i arbetet tillsammans med dina kollegor
Förmåga och vilja att lära sig nya arbetsuppgifter
Det här är ett konsultuppdrag på del- eller heltid med anställning hos A-hub och där du arbetar som konsult hos vår kund. Uppdraget är till årsskiftet med goda chanser till förlängning eller andra konsultuppdrag inom A-hub (i Norrköping eller Linköping).
Praktisk information
Omfattning: 50-100%
Anställningsform: Det här är ett konsultuppdrag med anställning hos A-hub
Kund: Information om kunden förmedlas vid en första avstämning
Placering: Händelö, Norrköping
Start: Omgående eller enligt överenskommelse