OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
- Förhandla, upprätta avtal arrenden och nyttjanderätter samt förhandla med externa fastighetsägare om införhyrningar.
- Bistå chef fastighetsenhet enligt ovan.
- Fungera samordnande i övergripande frågor rörande avtalshantering.
- Kvalitetssäkra avtal i fastighetsdata 3LPro, kvalitetsgranska underlag/avtal för avyttring samt övrigt förekommande arbetsuppgifter för rollen/avdelningen/ enheten/staben.
I rollen ingår även förvaltning av hyresavtal och andra nyttjanderätter, att fungera som specialiststöd inom avtalsfrågor etc., att genomföra uthyrningar av objekt och stödja kunderna i deras lokalförsörjning samt at arbeta med att säkerställa avtalsinformation i fastighetsstödsystemet.
Tjänsten har placering Kristianstad och är ett vikariat med varaktighet från 2014-02-01 till och med 2014-07-31. Du behöver ha B- körkort då tjänsten innebär att du behöver göra en del bilresor.
Vem är du?
Du har juristexamen och erfarenhet av fastighetsrätt inom hyresrätt, arrende- och andra nyttjanderätter, hantering av tvister, förhandlingsvana, servitut och gemensamhetsanläggningar samt erfarenhet av affärsförhandlingar.
Du behöver även vara:
- Bra på att kommunicera och skapa förtroendefullt samarbete.
- Ha goda kunskaper i det svenska språket och har lätt för att uttrycka sig i tal och skrift.
- En god administratör med struktur i arbetet och vana av att arbeta med Officepaketet.
- Kundorienterad och ha god samarbetsförmåga.
Det är meriterande med kunskaper i fastighetssystemet 3L Pro och ärendehanteringssystemet Platina.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult hos oss på Experis Finance kan vi genom ett nära samarbete arbeta för din karriärutveckling över tiden. Experis har fler än 500 avtalskunder och en meriterande kundlista. 1.600 konsulter /partners som blir dina kollegor över hela Sverige.
Kontaktperson
Ansök via länken nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta Experis och rekryteringskonsult Catharina Platoff på tel: 044-20 38 68 eller catharina.platoff@se.experis.com.
Ansök snarast då urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Catrine Björn
+46 8 452 33 39
Magnus Gustafsson
08-452 33 85
Lotta Holme
08-452 3328
Malin Magnusson
08-736 28 47
Viveka Brynbo
08-452 33 56
Daniel Pettersson
018-185975
Therese Fyhr
011-191898
Charlotte Hedenborn
036 17 30 65
Linda Malm
0480-42 52 42
Catharina Platoff