OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Postpac AB är ett företag inom Cydonia development med systerkoncernen IMP. I Cydonia, med säte i Malmö, ingår även företagen Bra Böcker, Fleur de Sante, Nationalencyklopedin, Fyrklövern och Stabenfeldt Postpac erbjuder helhetslösningar inom tredjepartslogistik. Egen specialkompetens finns inom områdena orderhantering, distributionslösningar, kundtjänst, IT-stöd och finansiella lösningar. Genom skräddarsydda lösningar hjälper vi distanshandlare sälja mer och tjäna mer. Vi finns med drygt 100 anställda i Skurup och Trelleborg. Mer information om företaget finns på: www.postpac.se. Vi söker dig som vill ha ett roligt och stimulerande arbete och som har en naturlig fallenhet för att ge mycket god service och som förstår vikten av att vara ett företags röst utåt. Erfarenhet av kundtjänst är mycket meriterande. Det viktigaste är dock att du har erfarenhet av att arbeta med att bemöta kunder i någon form, tycker om att ge service och att du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap. Du kan arbeta metodiskt och efter uppsatta rutiner, har god analytisk förmåga och kan ta snabba beslut. Du är effektiv i ditt arbete och är van att arbeta under stress. Som person är du även flexibel och tycker om att anta utmaningar. Viktigt är att du är en utåtriktad lagspelare som även kan arbeta självständigt, och att du är ansvarsfull och noggrann. Du har goda kunskaper i Officepaketet, speciellt Excel och Word. Viktigt är också att du talar och skriver finska (och svenska) på hög nivå. Dina arbetsuppgifter blir att ta emot inkommande samtal, mail och brev från befintliga kunder och ge dem bästa möjliga service. Du kommer även att hantera betalningar, krav, inkasso och reskontra. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan så fort som möjligt.