Engagerad kontorsassistent till Upgrades kontor

Arbetsbeskrivning

Upgrades är ett unikt utbildningsföretag som förmedlar unga akademikers kunskaper och erfarenheter till elever, skolor och företag. Vi är högskolestudenter som erbjuder läxhjälp, intensivundervisning, motivation inför vidarestudier samt en länk mellan elever, högskolestudenter, skolor och företag runt om i hela Sverige.

Hos Upgrades arbetar motiverande högskolestudenter med goda teoretiska och pedagogiska kunskaper. Vi är alltså inte lärare utan studenter som kan våra ämnen och som kan plugga! Att plugga på rätt sätt är viktigt och därför jobbar vi mycket med studie- och provteknik. Samtidigt fokuserar vi på att förmedla kunskap och motivation. Idag är vi ett stort studentnätverk på över 650 coacher men vi söker fler som vill vara med! Vi kan ge dig en flexibel arbetsplats, ett inspirerade jobb och kontinuerlig utveckling genom vårt pedagogiska team.

Vi söker nu en engagerad och glad kontorsassistent till teamet på kontoret. Tjänsten omfattar ca 1-2 förmiddagar/eftermiddagar i veckan och arbetstiderna är relativt flexibla.

Som kontorsassistent kommer du att bistå våra personal och utbildningsansvariga. Tjänsten kommer främst att innefatta hantering av arbetssökande, samt ansvarar för olika administrativa uppgifter. Bland arbetsuppgifterna ingår bland annat selektera ansökningar, annonsskrivning, finna och granska kandidater utifrån kravprofiler, genomföra telefonavstämningar och boka intervjuer. Du assisterar också med exempelvis tidrapportering och avtalshantering. Kontorsassistenten kommer även att ta emot besökande och vara ansiktet utåt mot våra besökare.

Som person är du noggrann, engagerad och ansvarstagande. Du är flexibel och har lätt för att samarbeta med andra. Du är en nyfiken person som arbetar självständigt, strukturerat och servicemässig.

Det är viktigt att du talar och skriver flytande svenska och har goda kunskaper i engelska då du kommer att kommunicera med arbetssökande till Upgrades. God datorvana är ett krav för tjänsten.

Krav:
- Högskolestuderande

Vid rätt person kan ansvaret växa med tiden och du kommer att lära dig mycket inom rekrytering och personalvård.

Stämmer detta in på dig? Vill du ha möjlighet att arbeta i ett ungt, roligt och snabbt växande företag? Vi erbjuder dig ett flexibelt och spännande extrajobb.

Vi kommer att göra urval och intervjuer löpande och tjänsten kommer starta i mitten av augusti.

Välkommen till oss på Upgrades!

För mer information om tjänsten vänligen kontakta rekryteringsansvarig Caroline Westin på caroline.westin@upgrades.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Bengtsson
08-310900
Anna Skarborg
08-310900
Sofie Bengtsson
08-310900
Coachchef Lotta Höjvall
08-310900
Lotta Höjvall
08-310900
Caroline Westin
08-310900
Lotta Höjvall
08-310900
Vice VD Sofie Bengtsson
0733-346 106
Amanda Lejon
020-31 09 00
Caroline Westin
020-31 09 00

Sammanfattning

Besöksadress

Nybrokajen 13
STOCKHOLM

Postadress

Nybrokajen 13
STOCKHOLM, 11148

Liknande jobb


19 april 2024

Arbetsmarknadskonsulent

Arbetsmarknadskonsulent

29 december 2023

19 december 2023