Engagerad kundansvarig till Bonava i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Engagerad kundansvarig till Bonava i Göteborg 


Kundansvarig till Bonava i Göteborg 

Bonava är en av de ledande bostadsutvecklarna i norra Europa. Bonava har sitt ursprung i NCC och har skapat hem och områden sedan 1930-talet. Idag har Bonava 1 600 anställda med verksamhet i Sverige, Tyskland, Finland, Danmark, Norge, Sankt Petersburg, Estland och Lettland med en omsättning på 13,5 miljarder kronor. Bonava är noterat på Nasdaq Stockholm. Brinner du för god service och få vara delaktig i den största affären i en människas liv? Då har du kommit rätt! Bonava bygger inte bara hus, vi skapar både hem och levande platser där människor känner sig hemm.  Vi söker nu kundansvariga till kundtjänstavdelningen i Göteborg.

Vill du vara med och skapa Sveriges bästa kundservice? Då har du hittat rätt! Bonava söker Kundansvariga till den svenska verksamheten.

I rollen som kundansvarig kommer du självständigt att följa kunden genom hela slutskedet av försäljningsprocessen och agera bollplank för kunden. Du är kundens kontakt vid besiktningen och ansvarar för möten innan inflyttningen, nyckelöverlämningen och uppföljningssamtalet.  Du kommer även att ansvara för att upprätta olika evenemang och inflyttningsaktiviteter för Bonavas bostadsköpare. Du kommer att hålla i BO-skolan och på ett pedagogiskt sätt förmedla information till kunderna. Ditt ansvar som kundansvarig är att på ett affärsmässigt sätt kvalitetssäkra kundens resa och upplevelse vid köpet av en ny bostad, med hög kundnöjdhet som slutligt mål.

 

Vi söker dig som har intresse för boendets helhet och som har lätt för att skapa förtroende och bygga långsiktiga affärsrelationer med kunder. Du arbetar gärna proaktivt och är en god administratör, samt kan utrycka dig väl i tal och skrift. Du har minst tre års erfarenhet av att arbeta som kundansvarig eller med liknande serviceroll och har gärna någon form av eftergymnasial utbildning. Du är lösningsorienterad och får saker gjorda, samt trivs med att ständigt hantera oförutsedda händelser och problem. Vidare trivs du med att arbeta i team samt är strukturerad, uthållig, lyhörd och har förmåga att självständigt ansvara för flera projekt samtidigt.



Vi tror på att vi når vårt mål med att få marknadens mest nöjda kunder genom att ha motiverade och engagerad medarbetare. Hos oss erbjuds du en plats i en organisation som brinner för att skapa bättre hem och liv för våra kunder. Du får möjlighet att vara med och bidra till vår vinnande kultur som utöver kundfokus präglas av passion och vilja att leverera ”det lilla extra”. Hos våra medarbetare är arbetsglädjen hög och det är du själv som påverkar din utveckling! Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Göteborg.



I den här rekryteringen samarbetar vi med Made for Sales. Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna Catarina Lennartsson mail catarina.lennartsson@madeforsales.se. Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast den 21/3 2017. Välkommen med din ansökan på madeforsales.se. 



Made for Sales erbjuder kompetensförsörjning inom försäljning och service. Vi har en helhetssyn på försäljningsutveckling och enligt vårt synsätt är det flera samverkande faktorer som tillsammans leder fram till framgångsrik försäljning. Vår ambition är att kunna hålla vår kund i ”handen” genom hela deras förändringsresa till att bli en framgångsrik säljorganisation. Därför verkar vi genom tre distinkta affärsområden - Rekrytering, Bemanning och Säljutbi

Kontaktpersoner på detta företaget

Sophie Adamsson
0737795249
Ida Ekendahl
0737795249
Ida Ekendahl

Fredrik Alfthan

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Made for Sales AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 21 februari 2017

Besöksadress

St Eriksgatan 63
None

Postadress

Grev Turegatan
Stockholm, 11438

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024