Engagerad kundserviceagent med fokus på service  till centrala Sundsvall

Engagerad kundserviceagent med fokus på service till centrala Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Är du orädd, serviceinriktad och nyfiken att lära nytt och vill arbeta i ett ungt gäng på ett mindre kontor - då har vi jobbet för dig!
Vi har löpande intag och startar en utbildning så fort vi har en grupp redo. Så vänta inte sök redan idag. Första utbildningsstart redan 15 juni.
Vad hoppas vi av dig?
Har serviceanda och en vilja att lära dig nytt.
Är stresstålig då arbetet periodvis är snabbt och intensivt.
Har kunden i fokus i alla lägen.
Orädd och förmåga att arbeta självständigt
Hög närvaro och ser det som en självklarhet att hålla arbetstider
Har ett driv att utvecklas och förbättras

Arbetet innebär:
Kundservice via inkommande och utgående telefonsamtal, chattar och mejl
Varierade arbetstider - schemalagda arbetstider med varierad arbetstid, där även kvällar och helger förekommer.
Lön samt villkor enligt kollektivavtal

Vi söker dig som:
Vill bli en del av vårt team
Har god kommunikationsförmåga i tal och skrift i både svenska och engelska
Värderar noggrannhet, pålitlighet och positivitet
Och till slut, tidigare erfarenhet från ett serviceyrke med kundmöten är meriterande, MEN det viktigaste är de personliga egenskaperna – allt annat kan vi lära ut.



Extra meriterande är erfarenhet av merförsäljning eller utgående försäljning via telefon.
Språkkunskaper i finska, danska, norska och arabiska efterfrågas löpande. Även andra språkkompetenser kan vara meriterande, så som tyska, holländska mm. Så ange de språkkompetenser du har så tar vi det därifrån.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Eniro 118 118 AB Sundsvall
  • 6 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2023
  • Ansök senast: 15 juni 2023

Postadress

Nybrogatan 14
Sundsvall, 85231

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024