Engagerad Kundtjänstmedarbetare sökes för uppdrag i höst!

Engagerad Kundtjänstmedarbetare sökes för uppdrag i höst!

Arbetsbeskrivning

Vill du skapa minnesvärda kundupplevelser och vara en del av vårt dynamiska team inom kundservice?
Vi på Barona är fast beslutna att erbjuda enastående service och skapa varaktiga relationer med våra kunder. Nu söker vi en passionerad och engagerad individ som vill göra skillnad för våra kunder. Vi dig som är serviceinriktad och euntusiastisk för att stödja vårt team på ca 15 personer som arbetar med att svara på frågor relaterade till kollektivavtalade försäkringar och tjänstepension. I denna roll kommer du att vara den primära kontaktpersonen för våra kunder och agera som en pålitlig informationskälla när det gäller deras försäkrings- och pensionstjänster. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet inom kundservice - vi erbjuder omfattande utbildning och stöd för att hjälpa dig lyckas i rollen.
Ansvarsområden:
Svara på inkommande samtal från kunder och ge professionell och vänlig service.
Hantera frågor och förfrågningar relaterade till kollektivavtalade försäkringar och tjänstepension på ett noggrant och effektivt sätt.
Registrera och dokumentera kundinteraktioner och uppgifter i vårt system för kundhantering.
Samarbeta med andra avdelningar och teammedlemmar för att lösa kundproblem och förbättra den övergripande kundupplevelsen.

Kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av kundservice, försäkringar eller pensionsadministration är meriterande men inte ett krav.
Utmärkta kommunikationsfärdigheter både i Svenska och Engelska, i tal så väl som skrift.
Serviceinriktad attityd med förmåga att skapa positiva kundupplevelser.
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer.

Om tjänsten:
Tjänsten är en heltidsanställning (97,5%) på visstid med start den 19e augusti och sträcker sig till och med den sista december 2024. Tjänsten inleds med en utbildningperiod om ca 14 dagar. Tjänsten utgår från Baronas fina lokaler belägna i Solna Strand med goda förbindelser inom kollektivtrafiken. Arbetstiderna är förlagda helgfria vardagar mellan 8-17 och möjlighet till hybridarbete finns efter tre månaders anställning. 
Observera:
Då uppdraget är av ekonomisk karaktär innehåller processen en bakgrundskontroll som sista steg för slutkandidater. Kontrollen stämmer av om du som kandidat figurerat i åtal eller domar, samt om det finns ekonomiska oegentligheter i registret.  Urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vid frågor, om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Karolin Andersson på karolin.andersson@barona.se På grund av GDPR kan vi ej ta emot ansökningar som inkommer via e-post, vänligen ansök med CV och personligt brev genom denna annonsering. Varmt välkommen med din ansökan idag!

Läs mer på  https://barona.se/om-barona/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juli 2024
  • Ansök senast: 26 augusti 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024