Engagerad kundtjänstmedarbetare till expansivt e-handelsföretag

Arbetsbeskrivning

JTI Ventures AB är ett snabbväxande e-handelsföretag med kontor i Helsingborg. Verksamheten startades i början av 2016 och på mindre än två år har vi vuxit från ett garage på 20 kvm till nybyggda, moderna lokaler på 6000 kvm vid Väla Södra. Idag är vi cirka 40 anställda fördelade på lager, kontor och management.

Utöver att sälja våra produkter på några av både Sveriges och Europas största e-handelssidor, har vi också egna, specialiserade webbutiker. Vi har även tagit fram flertalet egna varumärken och vårt mål är att erbjuda våra kunder bra produkter till bra priser och att alltid ligga i framkant med nyheter på marknaden.

Vi är övertygade om att JTIs framgång är ett direkt resultat av att vi har flera kompetenta och sammansvetsade team av anställda.
Ta en titt i vår kulturbok för att få en bättre uppfattning av hur det är att arbeta på JTI Ventures:
https://jtiventures.se/wp-content/uploads/foretagskultur-2021.pdf

Vi söker en noggrann och engagerad kundtjänstmedarbetare till expansivt e-handelsföretag som kan ge våra kunder service i världsklass under vår högsäsong som är Black Week och jul.

Om tjänsten
 
Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att vara vårt ansikte utåt och i många fall kundens första personliga kontakt med vårt företag. Därför är det viktigt att du har en positiv inställning och alltid är redo att ge våra kunder service i världsklass.
Det dagliga arbetet innebär kundkontakt genom mejl, chatt och telefon där du hjälper kunden med olika ärenden, men även hantering av returer av våra varor. Det är krav på att du behärskar svenska och engelska språket väl, då all kommunikation mot kund sker i antingen text eller tal, och meriterande om du förstår eller talar danska, norska eller finska, men inget krav.
Då många av arbetsuppgifterna innehåller flertalet viktiga rutiner och detaljer är noggrannhet en av de viktigaste egenskaperna för att kunna säkerhetsställa en trygg kundtjänst åt våra kunder. Det är viktigt att man ser varje kundärende som sitt eget och följer med från första kontakt till att kunden är nöjd med vår service. Vårt mål är att uppfylla och överträffa våra kunders förväntningar - varje dag.

Vem är du?

Vi tror att du är noggrann, ansvarstagande och alltid väljer att se lösningar istället för problem. Vi söker dig som är ambitiös och som snabbt kan ta eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Vidare tror vi att du är är väldigt noga med detaljer, strukturerad och inte har några problem att arbeta självständigt. För att effektivt kunna genomföra alla arbetsuppgifter är det viktigt att du besitter en god datorvana. 

Att säkerhetsställa att kunden får rätt service ska alltid vara i fokus, därför är det viktigt att kunna kommunicera med dina kollegor och alltid vara flexibel inför nya rutiner. 

I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper då vi inte har några specifika krav på tidigare erfarenheter, skriv därför tydligt i ditt personliga brev varför just du passar för tjänsten.

Tillträde och ansökan

Tjänsten avser en tidsbegränsad anställning med start i oktober t o m januari.
Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

Har du frågor eller vill veta mer?
Kontakta gärna rekryteringsansvarig: jobb@jtiventures.se
OBS: Skicka ej in ansökan via e-post!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JTI Ventures AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2021
  • Ansök senast: 17 oktober 2021

Postadress

Box 5030
HELSINGBORG, 25448

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024