OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter som ingår är att: -Ta emot externa besökare -Vara kontaktperson i det fysiska mötet för olika leverantörer såsom städbolag, kaffemaskinsleverantörer med flera.-Boka och iordningsställa mötesrum vid möten och konferenser -Allmänna kontorsgöromål såsom resebokningar, kontering av fakturor, reseräkningar, felanmälningar, bud, taxibeställningar och vissa inköp.-Hålla rent och snyggt i gemensamma utrymmen som personalmatsal och konferenslokaler -Vara behjälplig vid koordinering av olika events -Vara vår VD behjälplig med bokningar, mailkorrespondans samt andra administrativa uppgifter.-Rollen innebär också att man är miljöansvarig på företaget. Lämplig bakgrund Du har minst tre års tidigare erfarenhet av att arbeta i reception med administrativa arbetsuppgifter.Du har goda kunskaper i Officepaketet.Du har förmågan att uttrycka dig väl på såväl svenska som engelska i tal och skrift.Du som söker är en serviceinriktad, initiativtagande och engagerad person som tycker om att bemöta interna och externa kontakter på ett professionellt sätt.Vidare har du ett ordningsamt och strukturerat arbetssätt samt känsla för detaljer.Du har förmågan att skapa en trivsam arbetsmiljö med ett gott humör utan att glömma helheten. The Phone House är en arbetsplats med goda arbetsförhållanden och högt i tak.Vi erbjuder ett stimulerande, variationsrikt och utmanande arbete, där du arbetar självständigt.Företaget präglas av nytänkande och vi värdesätter medarbetare som tar egna initiativ.Tjänsten är tillsvidare anställning på heltid med placering på vårt huvudkontor i Sickla, Stockholm.Välkommen med din ansökan genom att klicka på länken: http://delta.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?ProjectId=65491&DepartmentId=2422&SkipAdvertisement=true