Engagerad receptionist med hög servicekänsla

Arbetsbeskrivning

Engagerad receptionist med hög servicekänsla
Har du positiv energi, tar initiativ och besitter noggrannhet? Har du arbetat i reception/växeln i minst 1 år och trivs i en servicefunktion? Då har vi ett tillsvidareuppdrag för dig! Randstad söker nu, med start 1 juni, en engagerad receptionist med hög servicekänsla.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Solna

Omfattning: Heltid, 07:30-17.10 1 juni – tillsvidare (6 månaders provanställning)

Arbetsbeskrivning:
I rollen som receptionist är du den första som skapar ett intryck hos kunderna till företaget. Du behöver därför tycka om att hålla en hög servicenivå liksom uppskatta att människor internt som externt vänder sig till dig vid frågor. I rollen hanterar du bland annat;

• förutom att ta emot besökare över disk besvarar du även inkomna samtal i växeln. Larmanmälningar, utlåning av poolbilar, matkuponger till personal och eventuella besökare finns med i din arbetsbeskrivning.
• tillsyn och bokning av externa konferensrum, hantera passer-, garage- och SL-kort. Stötta vid eventuell administrativ avbelastning.
Du sitter i ett team som varierar att sitta i ren reception, ren växel eller i en kombination. Här stöttar man varandra efter behov och sprider härlig energi som smittar av sig på kunder och kollegor. Ta chansen, ansök redan idag!

Kvalifikationer:
För att vara aktuell har du:
- gymnasieexamen
- minst 1 år av liknande arbetsuppgifter
- goda kunskaper i Officepaketet
- goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som trivs i en servicefunktion, har ett högt engagemang gentemot kunder och kollegor. Du har ett initiativrikt sätt, positiv energi och hög servicekänsla i din arbetsroll. Vidare tror vi att du har ett flexibelt sätt att anpassa dig efter behov och arbetsbelastning. Har du dessutom en bra struktur och noggrant arbetssätt kommer du att bli en uppskattad kollega.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-05-18, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Andrea Bergström | andrea.bergstrom@randstad.se [ mailto:andrea.bergstrom@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 5 maj 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024