Engagerad receptionist till vår attraktiva kund i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Engagerad receptionist till vår attraktiva kund i Stockholm
Vi söker nu en receptionist på heltid till ett attraktivt företag i centrala Stockholm. Är du en social person som gillar att lösa uppgifter på ett innovativt och självgående sätt? Är du även en person som vill ha ett omväxlande arbete som receptionist? Då kan du vara den vi söker!
Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!

Omfattning: Heltid, tillsvidare. Start omgående. Arbetstider är vardagar kl. 8.00-17.00

Arbetsbeskrivning:
Här kommer du arbeta som receptionist mitt i centrala Stockholm. Arbetsplatsen ligger därmed nära både affärer och bra lunchmöjligheter. Här arbetar du i väldigt fina och ljusa lokaler med högt i tak. Du kommer ha 60 härliga och trevliga kollegor på arbetsplatsen. Arbetet består av varierande uppgifter och du är den som självständigt tar hand om receptionen.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

• Ta emot besökare
• Beställa kontorsmaterial, scanna dokument, anordna företagsaktiviteter.
• Vara kontaktpersonen gällande allt som rör kontoret mot it-supporten.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• Erfarenhet av administration
• Minst ett års erfarenhet av arbete i reception

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du inte har några problem att arbeta självständigt, du är van att ta egna initiativ och löser problem som uppkommer. Vi ser också att du gillar att vara med andra människor, du är serviceinriktad och gör ditt bästa i alla situationer.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-04-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 20 mars 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024