Engagerad receptionist till Vasakronans nya fastighet-Platinan 75%

Arbetsbeskrivning

Om vår kund

Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i 2019 års upplaga av Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen.

Den fantastiska fastigheten Platinen, som är Vasakronans första bidrag till Göteborgs vision om nya Älvstranden står nu stadigt vid nya Hisingsbrons södra fäste och utgör ett nytt och urbant inslag i Göteborgs stadsmiljö. Känslan är mäktig. I glasfasaden reflekteras både det stolta Läppstiftet och Göteborgshimlens blågrå skiftningar. Fastigheten erbjuder förutom hotell även kontor, coworking, restauranger, takterrass och en skybar med utsikt över både älven och hamninloppet. Välkommen till Platinan - en samlingsplats för nya, spännande och annorlunda möten.

Om tjänsten

Till Platinan- en samlingsplats med 60 000 kvadratmeter innehållande kontor, coworking, restaurang och ett helt nytt hotell signerat Scandic, söker vi nu en engagerad receptionist som strävar efter en långsiktig tjänst. Då vår befintliga receptionist även blir en del av Arena Teamet på Coworkingen, letar vi nu initialt efter en ny kollega på 75% med goda möjligheter till utökning av arbetsgraden efter årskiftet.

I rollen som receptionist arbetar du brett med service och administration. Du kommer att vara Vasakronans och Platinans ansiktet utåt och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta emot, hänvisa och avisera besökare, hantera och besvara inkommande frågor och kundärenden via telefon, webb och mail, koordinering och hänvisning av post och bud samt hantering av accesser. I din roll ingår även koordinering och bokning av catering. Du ansvarar för tillsyn och skötsel av allmänna ytor och arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö.

Tjänsten innebär att du är anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund. Omfattningen är 75% med tillträde så snart som möjligt och arbetstiderna är förlagda vardagar 8.00-17.00.

Din profil

Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt, är serviceinriktad och alltid sätter kunden främst.

Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga att jag anade det så jag har redan kollat upp det. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.

Vidare har du ett säljande förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. Genom din tidigare erfarenhet av liknande roller är du även bekant med modern konferensteknik och har lätt för att lösa vanligt förekommande tekniskt strul som kan uppstå. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift och givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande.

I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Vill du öka dina chanser att gå vidare i rekryteringsprocessen, rekommenderar vi att du bifogar ett personligt brev i din ansökan. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.

Om Carotte



Carotte Concierge erbjuder kvalitativ Soft Facility Management och förvandlar våra kunders kontor och fastigheter till mötesplatser som gör skillnad och där människor vill vistas. Oavsett om det handlar om ett smakfullt event, företagsrestaurang, servicepersonal eller att leverera förstklassig catering till både vardag och fest. Våra största drivkrafter är kvalitetshöjd, kreativitet och att hålla en servicenivå som vida överträffar våra kunders förväntningar.

Carotte består idag av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff med kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm och snart Jönköping.



ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Placering: Platinan, Göteborg

Sista ansökningsdag: 2022-10-23

Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar ej emot ansökningar via mail, men vid eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare.

reception, göteborg, hotellreception, coworking, värd, värdinna.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in en komplett ansökan med CV samt personligt brev så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 oktober 2022

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024