OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vi söker nu en receptionist/administratör till ett stort internationellt företag inom bilbranschen.Företagets lokaler är belägna i Solna.Vi söker dig som är van vid att hantera en växel som ringer mycket.I rollen som telefonist/administratör i denna entreprenad ansvarar du för; växeln,post, mail och fax hantering, ta emot besökare och därutöver kommer du även att ansvara för diverse administrativa arbetsuppgifter. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet sätt.Du har lätt för att samarbeta och är en utåtriktad, representativ och noggrann person med ett gott ordningssinne.Du skall ha god datavana och ha lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift.Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen att skicka in dina handlingar omgående.