Engagerad supportmedarbetare till familjärt företag inom logistik! – GBG

Engagerad supportmedarbetare till familjärt företag inom logistik! – GBG

Arbetsbeskrivning

Är du en mästare på gott bemötande och vet vad den bästa servicen innebär? Nu är vi på jakt efter en supportmedarbetare som är orädd och kan hugga tag i uppgifter utöver det egna området när det behövs – på det här företaget är teamwork allt! Du kommer få goda möjligheter att utvecklas och din initiativförmåga kommer vara högt uppskattad. Låter det intressant? Det här vara möjligheten för dig!
Om tjänsten
Perido söker efter en supportmedarbetare för vår kunds räkning, ett snabbt växande företag inom lager och logistik för e-handel & B2B. Vår kund hanterar logistikflödet och skapar lösningar för både e-handlare och distributörer nationellt och globalt. I Göteborg sitter kundsupporten som i dagsläget består av tre personer, totalt på kontoret arbetar tio engagerade medarbetare. På företaget i helhet är det ca 200 män och kvinnor anställda.
Dina arbetsuppgifter
Den här rollen som supportmedarbetare är väldigt bred och arbetsuppgifterna kommer vara skiftande. Ditt huvudsakliga ansvar är den klassiska supporten, d.v.s. ta emot inkommande samtal och hantera ärenden, men du kan även behöva kliva in i andra roller och jobba med annat än det egna området. De flesta ärenden och frågor som inkommer till supporten handlar om logistik och transport, du ansvarar för att ärenden blir lösta och att kunden är informerad under processen. Även övrig intern administration ingå.
Dina egenskaper
Vi söker dig som trivs med att arbeta både administrativt och med regelbunden kundkontakt. Telefonen och datorn kommer att vara dina främsta verktyg, så det är naturligtvis viktigt att du känner dig bekväm med detta, samt att du är serviceinriktad, engagerad och lösningsorienterad. Du har en stark vilja att lösa varje ärende på bästa sätt för kunden. Vi hoppas också att du är nyfiken och driven, att du inte är rädd för att ta i och vågar jobba med annat än det egna området. Med rätt egenskaper och motivation så finns här fina möjligheter för dig att utvecklas som person och vinna värdefull arbetslivserfarenhet!
Om det här låter som en spännande möjlighet så är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska

Plus i kanten:
Erfarenhet från lager och logistik

Omfattning och tillträde
Heltid. Tillsvidareanställning hos företaget. Tillträde omgående efter överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32860 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet, såväl medarbetare som konsulter. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk www.perido.se/lediga-jobb/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


28 november 2024