OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en engagerad och driven supporttekniker. Du kommer få eget ansvar att ge support till kundens interna användare och ett väldigt flexibelt arbete. Kunden är en av de största inom fordonsindustrin och har sin filial i Göteborg. I din support-roll bör du ha mycket goda egenskaper av teknik eller iaf ett brinnande intresse. Ska kunna hantera flera saker samtidigt och på bästa möjliga sätt kunna nå en snabb lösning på problemen. För tjänsten krävs att du tidigare har jobbat i en IT-support.
Om Wise IT
Som Wise IT-konsult har du en trygg anställning hos oss och jobbar på olika uppdrag ute hos våra kunder. Uppdragen är oftast långa, upp emot ett halvår eller ett år och ibland ännu längre. Hos oss har du en konsultchef som tillsammans med dig arbetar för att du ska trivas och bli framgångsrik på dina uppdrag. Din konsultchef kommer exempelvis att hjälpa dig med din personliga och kunskapsmässiga utveckling, kanske vill du bli certifierad t ex inom något Microsoft eller Cisco område. Vi är måna om att all vår personal mår bra på alla plan och erbjuder därför även ett generöst friskvårdsbidrag. Bland annat har vi avtal med Fitness24seven för gymkort men givetvis kan du välja den träningsform som passar dig bäst. Självklart har vi kollektivavtal också. Så vad säger du? Är det dig vi väntar på?
Om denna position
För denna tjänst söker vi en person som drivs av att ge en riktigt bra support. Du ska känna dig bekväm i att ge support över telefon och kunna felsöka på ett strukturerat sätt. Vi lägger stor vikt vid din sociala förmåga och viljan att lära sig nya saker. Kanske jobbar du redan i en support men vill vidare i karriären? Eller känner dig bara redo för att anta nya utmaningar?
Ansöka redan idag, tjänsten kan komma att bli tillsatt med omedelbar verkan.
Vid ev frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emil Rafstedt på emil.rafstedt@wiseit.se
Annan information
Vi söker dig som är:
Engagerad
Serviceminded
Vilja att lära sig nya saker
IT intresserad
Social
Gillar support, kundkontakt och att hjälpa andra
Flytande i Svenska & Goda kunskaper i Engelska
Mariterande kunskaper:
IT-support, First/Second-line, OnSite-support.
Microsofts miljö som AD, Exchange etc
Windows 8, 10, Server 2012R2
Citrixanvändarsupport
ITIL
Telefoni (mobil, Dect)
Krav i ansökan är att du tidigare jobbat i en IT-support.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G