OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett långt konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter duktiga kundbokare/innesäljare som kan arbeta kvällstid 16:45-21 mån-ons, varje vecka. Start 16 augusti. Arbetsuppgifter: Du arbetar som kundbokare med uppgift att ringa upp företagets befintliga kunder för att boka in ett möte med kundrådgivare. Arbetet innebär också vissa administrativa arbetsuppgifter som att uppdatera uppgifter i IT-systemet. Kvalifikationer: Rätt person för tjänsten är positiv, förtroendeingivande och utåtriktad, med ett stort driv och engagemang. Du tycker om att prata med människor och är ärlig. Du tappar inte sugen när det går trögt utan kan motivera dig själv och drivs av att hela tiden utvecklas och lära dig både av framgång och motgång. Har du tidigare arbetat med försäljning eller kundservice så är det meriterande. Då tjänsten är en timanställning kan vi endast anställa studenter eller personer med annan huvudsaklig sysselsättning eller försörjning. Vi erbjuder: För rätt person är detta ett mycket trevligt extrajobb i ett gott team som sitter i fräscha lokaler mitt i centrala Göteborg. Slår du dina mål finns också möjlighet till en välförtjänt bonus. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se. Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00