OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om 2Complete
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Om företaget
Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Våra produkter gör livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på över 8 miljarder euro. Med intelligent teknik, utmärkt design och produkter som är enkla att använda inspirerar vi kunder över hela världen. Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten är på BSH Home Appliances AB med placering på den svenska avdelningen. Avdelningen hanterar och administrerar ordrar från återförsäljare och säljare. Dina uppgifter är bland annat att hantera och behandla inkommande telefonsamtal och mail. Arbetet innebär mycket administration i flera olika system, främst i SAP.
Arbetet är på heltid men start omgående och du kommer att sitta på BSHs nordiska huvudkontor i Solna.
Din profil
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av kundtjänstarbete eller från något annat serviceyrke. Du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system. Har du erfarenhet av SAP är detta meriterande. Som person är du öppen, prestigelös och samarbetsvillig. Din positiva inställning för att du sprider bra energi omkring dig, du är van att arbeta självständigt men detta är inget hinder för att du ska fungerar bra i ett team. Vidare är du är en ansvarsfull person, är noggrann i ditt arbetssätt och har ett stort kundfokus.
Känner du att detta är något för dig? Sök tjänsten redan idag då vi håller intervjuer löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson