OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Engagerade talanger till företagsservice!
Vi söker dig som vill följa med Telia på en förändringsresa inom molnbaserade tjänster för våra företagskunder! Vi tror att du är en person med god samarbetsförmåga och viljan att alltid sträva efter en kundupplevelse i världsklass!
Arbetsbeskrivning
I rollen som servicemedarbetare arbetar du med något av det viktigaste Telia har, nämligen deras kunder. Du kommer du att vara kundernas specialist på både leverans och first line support för de växeltjänster som kunderna använder eller är intresserade av. I rollen ingår du i order och leveransenheten, Mobile Business Solutions, och i det dagliga arbetet ansvarar du för leverans, eftermarknad och support för Telias nya växellösning Touchpoint. Som växeltelefonist arbetar du uteslutande mot företagskunder i en backoffice-roll med kundkontakt över telefon och mail. Du kommer att arbeta med både leverans och telefonsupport mot våra slutkunder. Dessa arbetsuppgifter ger dig en värdefull kompetens och inblick i hur växeln är uppbyggd, vilket bidrar till en kundupplevelse i världsklass!
Arbetsteamet
På avdelningen finns två arbetsteam som tillsammans har två teamledare och en kompetenscoach som finns där för dig. Arbetsteamet har en god sammanhållning och beskrivs som serviceinriktade, motiverade och med en god laganda. Dina kollegor är ett härligt gäng med olika bakgrunder och personligheter som kompletterar varandra väl. Teamet arbetar nära varandra och har ett klimat som uppmuntrar till dialoger. I teamet finns en stark yrkesstolthet och ett kundfokus utöver det vanliga.
”Vi är med där det händer och brinner för våra kunder, har en efterfrågad kompetens och stort engagemang”
Vem söker vi?
Nu söker vi dig som drivs av att arbeta i en miljö som ständigt anpassar sig efter marknadens och framförallt kundernas behov. Som person ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att skapa goda relationer. Vi sätter ett stort värde i att du har en vilja och ett engagemang till att lära dig mer om Telia och uppdraget som du arbetar på. En positiv inställning, en känsla för kvalité och god samarbetsförmåga kommer att hjälpa dig till att snabbt sätta dig in i rollen. Eftersom att Telia arbetar nära sina kunder är det viktigt att du kan kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift.
Övrig information
Arbetsplatsen har öppet vardagar från 07.45 – 18.00, vi tillämpar fast månadslön och har kollektivavtal.
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Sundsvall
Omfattning: Heltid
Sista ansökningsdag: 2017-01-09, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag
För information: Kontakta Linn Enander, Amy.Gudjonsson@randstad.se [ mailto:Amy.Gudjonsson@randstad.se ] , observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.Randstad.se [ http://www.randstad.se/ ]
Kontaktpersoner på detta företaget
Liv Hedström
Therese Lönnberg
Maria Callaghan
Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg
Emelie Wiktorsson
Emelie Wiktorsson
Maria Callaghan
Nils Börlin
Anne Södergren