OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att hålla ordning och att arbeta självständigt? Då kanske du är vår nya kollega på avdelningen för inleverans. Läs vidare och sök om du tycker att det låter intressant.
engcon är ett globalt tillväxtföretag som är marknadsledande inom utveckling, produktion och försäljning av grävmaskinstillbehör. 2021 omsatte vi 1,5 miljarder, och vi fortsätter att växa. Idag är vi drygt 450 medarbetare, varav ca 300 i Sverige. Vi har hjärtat i Jämtland och Strömsund men finns i 15 olika länder.
Om tjänsten
Du kommer att ansvara för att ta emot och hantera inkommande leveranser, samt säkerställa att materialet är korrekt mottaget och lagrat på rätt plats. Samarbete med andra avdelningar är en naturlig och viktig del i arbetet och rollen innebär att effektivt organisera inkommande gods. Vi är inne i en expansiv fas och du bör därför vara öppen för förändringar och vara flexibel att anpassa dig till nya förutsättningar.
Om dig
För att lyckas i rollen är du ansvarsfull och noggrann, har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra samt ser lösningar på problem som uppstår. Vi tror att du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att du har datorvana. Du kommer att samarbeta med personer både internt och externt och behöver därför kunna kommunicera väl på svenska och engelska i både tal och skrift.
Erfarenhet inom lagerhantering är ett plus, men inte ett krav. Vi ser det som meriterande om du har truckkort.
Tjänsten är på heltid och innebär arbete under dagtid.
Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden så vänta inte med din ansökan!
Våra gemensamma värdeord är professionalitet, initiativ, kommunikation och flexibilitet. Självklart ställer du upp på och vill vara en del av en kultur som genomsyras av detta.
Welcome to the engcon family – We Change the World of Digging