OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LEASAB Consulting & Human Resource AB är ett rekryteringsföretag som arbetar inom ett flertal yrkesgrupper i hela Sverige. LEASAB söker en administratör för en kunds räkning i Stockholm. Som administratör kommer Du att sköta driften av kontoret. Din huvudsyssla är att svara i telefon och svara på e-post. Gå igenom fakturor samt redovisa kvitton och sköta posthanteringen. Du kommer även att utföra enklare arbetsuppgifter som att brygga kaffe, allt i allo sysslor, se över lokalvårdarna på kontoret. Då du kommer att ha mycket kontakt med New York kontoret och då flertalet medarbetare är engelsktalande är goda kunskaper i engelska i tal och skrift ett krav. Datavana är en självklarhet. Som person är Du socialt lagd och har lätt för att hålla många bollar i luften. Då tillträde är omgående ber vi Dig att sända Din CV snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Ansvarig Joakim Lindstedt
08-41072202
Arbetsledare Juha Hirvonen
0739 978 290
0739978290
HR Chef Malin Lindstedt
08-41072201
HR Chef Malin Lindstedt
08-41072201
Personalchef Malin Lindstedt
08-41072201
HR Ansvarig Joakim Lindstedt
08-41072202
HR Chef Joakim Lindstedt
0841072202