Engelsktalande kundtjänstmedarbetare till snabbväxande e-handlare

Engelsktalande kundtjänstmedarbetare till snabbväxande e-handlare

Arbetsbeskrivning

Vi är ett snabbväxande e-handelsbolag som idag är starkt etablerad i Norden, Benelux, Tyskland, Österrike, Frankrike, Schweiz, England och Irland, och vi tittar ut mot hela Europa. Vi är fokuserad på heminredningsdetaljer som tavelramar, speglar & textilier där vår vision är att vara ledande i Europa. Vi älskar tillväxt och strävar mot högt ställda mål där vårt första mål är 1 miljard. Förutom e-handel driver vi även 10 fysiska butiker runtom i Sverige och Norge. Vårt huvudkontor finns i Gävle. Vi söker dig som inte vill jobba i ett företag som vill vara "lagom" utan där hårt arbete och egna idéer och ansvar värdesätts högt. Vi växer snabbt och för rätt person finns de starka möjligheter till karriär inom företaget.

Vill du veta ännu mer om oss lyssna här: https://open.spotify.com/episode/59B1671d1Dn9XiplgzyLK8?si=48v_77G5RIWyWRLVtfA-ow

Vi fortsätter att växa och söker nu förstärkning till vår kundtjänstavdelning på huvudkontoret i Gävle under vår högsäsong med möjlighet till förlängning. 
Det krävs att du behärskar det Engleska språket i tal samt text.
Vi söker dig som kan jobba heltid, har erfarenhet av kundtjänst eller sälj samt dig som har engelska som modersmål, eller har bott i ett engelsktalande land.
Letar du efter ett omväxlande och ansvarsfullt arbete där du får ge service i världsklass så kan det vara dig vi söker!
 
På BGA kan vi erbjuda dig ett spännande jobb med stora utvecklingsmöjligheter i ett snabbt växande företag. Hos oss får du en rolig arbetsplats ihop med ett härligt team i en familjär miljö. Vi är ett starkt kundorienterat företag som brinner för att ge grym service och kvalité i världsklass där varje medarbetare är en viktig del för att vi tillsammans ska nå våra mål.
 
Om tjänsten:
Tjänsten består i huvudsak av att assistera våra kunder i deras frågor rörande exempelvis beställningar, produktinformation, leveranser och betalningar samt att alltid jobba med aktivt mersälj. Arbetstiderna är vardagar. Du kommer framförallt hjälpa våra Engelska/Irländska kunder genom chatt, telefon och mail men även assistera övriga avdelningar.

För att vi på effektivaste sätt ska kunna ge kunderna den service och hjälp vi eftersträvar så är det viktigt att upprätthålla ett synkroniserat samarbete med lagerpersonal, fraktbolag och våra betalningspartners.
Vi ser vår kundtjänst som en av företagets absolut viktigaste delar vilket gör att du blir en väldigt viktig del i vår resa mot nya mål!
 
Din profil:
I rollen som kundtjänstmedarbetare förväntas du engagera dig i mötet med kunden, vara noggrann, flexibel och ha viljan att ge våra kunder det där lilla extra som vi har gjort oss kända för och som gör att kunden kommer tillbaka till oss. Du har en god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift samt har erfarenhet av att manövrera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Eftersom arbetsmängden kan variera beroende på olika perioder under året bör du även trivas att arbeta i ett växlande arbetstempo, ha förmågan att skapa och hålla en god struktur i ditt arbete där du kan prioritera dina arbetsuppgifter utifrån var behovet är störst
 
Vi arbetar ständigt för utveckling och brinner för att ge kunderna en fantastisk kundupplevelse. Då du kommer vara vår röst ut till kunderna så är det viktigt att du har förmågan att framföra deras feedback internt för att vi ska fortsätta utveckla och förbättra kundupplevelsen.
 
Vi ser gärna att du som söker ska ha ambitioner att ta ett eget ansvar då vår kundtjänst kontinuerligt växer i raketfart och eget ansvar och viljan till ansvarsområden är något som vi starkt värdesätter.
Vi söker dig som har engelska som modersmål eller bott i ett engelsktalande land.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller sälj men dina personliga egenskaper är för oss allra viktigast!
 
Tillträde för tjänsten är den 18:e Oktober 2021 och sträcker sig fram till den 1:a februari 2022, med möjlighet till förlängning.
 
Sista ansökningsdatum är 1:a Oktober 2021 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 
KvalifikationerArbetslivserfarenhetMeriterande
• Kundtjänstmedarbetare 1-2 års erfarenhet
• Säljare 1-2 års erfarenhet
SpråkKrav
• Engelska 
Meriterande
• Svenska
• Norska
• Finska
• Danska
• Tyska
• Franska
• Nederländska

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bga Group AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2021
  • Ansök senast: 1 oktober 2021

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024