Engelsktalande medarbetare till Kundtjänst / Kundservice

Engelsktalande medarbetare till Kundtjänst / Kundservice

Arbetsbeskrivning

Engelsktalande medarbetare
till Kundtjänst / Customer advisor


Har du erfarenhet av arbete inom kundtjänst och en genuin passion för kundservice? Talar och skriver du svenska och engelska obehindrat och vet hur man bemöter kunder på bästa sätt? Vill du arbeta för ett växande företag i ett sammansvetsat team? Då har vi jobbet för dig!


Om oss:
Idag är Hasta ett modernt familjeföretag med fokus på heminredning kring fönstret.
Organisationen har växt till en internationell koncern, Hasta Holding, med verksamhet både i Kina och i Sverige. Internationell webbhandel och digitalisering står i fokus.
Genom att satsa på digital kommunikation och service ska Hasta bli det främsta varumärket inom gardiner och solskydd på den Europeiska marknaden.
Om arbetet:
Du kommer arbeta mot den europeiska marknaden, och arbetsuppgifterna består främst av att erbjuda service, råd och återkoppling till våra webbkunder via telefon, mail och chatt. Då vi nyligen expanderat internationellt är det viktigt att du talar och skriver engelska obehindrat. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Om dig:
Du arbetar proaktivt med försäljning genom att fånga upp och förstå kundernas behov. Du är handlingskraftig och anstränger dig för att sätta dig in i vårt sortiment och lära dig om våra produkter för att kunna erbjuda den bästa lösningen för den specifika kunden. God kommunikation är ett måste i vårt arbete med att hålla högsta kvalitet i vår kundservice. Därför ser vi att du är en mycket god kommunikatör som uttrycker dig pedagogiskt och professionellt i skrift och tal. I denna roll är det mycket viktigt att din engelska är flytande, därför kommer vi att testa språkkunskaperna under intervjun.
Du är en lösningsorienterad lagspelare som alltid sätter kundens behov i första rummet. För att trivas i rollen tror vi att du har ett intresse för heminredning och tycker att det är spännande att sätta dig in i alla detaljer som rör vårt sortiment så att du kan hjälpa kunden hitta den perfekta gardinlösningen.
Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna, och söker dig som passar bra in i vår befintliga arbetsgrupp.
Vårt team består av drivna, lösningsorienterade och positiva personer som har roligt tillsammans både på och utanför arbetet. Vi är ett mindre team, och därför underlättar det om du är en strukturerad och anpassningsbar person som kan hjälpa till där det behövs. Arbetet är mycket serviceinriktat och i denna roll krävs det att man har en positiv attityd och alltid bemöter sin omgivning med ett leende.


Arbetsuppgifter
Kundservice via telefon, chatt och email
Hantera reklamationer
Hjälpa till med administrativa uppgifter vid behov

Kvalifikationer
Engelska som modersmål eller flytande
Svenska flytande
God datorvana
Hög social kompetens
Gymnasieutbildning
Erfarenhet av kundservice

Meriterande
Erfarenhet av arbete i affärssystem
Ytterligare språkkunskaper- spanska, tyska, finska






Är du den vi söker? Tveka inte att ansöka snarast! Vi utför löpande intervjuer skicka därför din ansökan snarast.


Har du ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Site Manager på Hasta Mathias Kaski på mathias.kaski@hasta.se. OBS: Vi tar inte emot ansökningar via mail. Alla ansökningar måste göras via ansökningsknappen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ekonomichef Rebecca Hammar
0221-34513
Vice VD Therese Danielsson
0221- 34521 070- 660 32 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hasta AB KÖPING
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Fabriksgatan 14
None

Postadress

Fabriksgatan 14
KÖPING, 73150

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024