Engelsktalande teknisk support till Linköping

Engelsktalande teknisk support till Linköping

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en tekniskt duktig supportperson till ett snabbväxande it-företag i Linköping. Företaget har utvecklat ett banbrytande system för transportbranschen och har skördat stora framgångar internationellt.
Till deras kontor i Linköping söker vi nu en svensktalande och engelsktalande person som är duktig på teknisk support.


Som teknisk support kommer du framförallt jobba med svensktalande och engelsktalande kunder och hjälpa dem när de kontaktar oss.
Kundkontakter sker genom flera olika kanaler: e-post, webbchat och telefon/Skype, så du behöver behärska svenska och engelska felfritt i både tal och skrift.
Det är ett mycket utvecklande jobb i en internationell miljö där du kommer att ha kontakt med väldigt många personer varje dag.
Produkten är en molntjänst, så allt arbete sker från företagets kontor i Linköping.
Du behöver inte ha någon specifik teknisk kompetens för denna position. Du kommer läras upp i vårt system, men det är viktigt att du gillar att lösa problem och är allmänt tekniskt intresserad, samt förstås att du är duktig på att hjälpa andra människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVENDA SOLUTIONS AB MALMÖ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2020
  • Ansök senast: 11 december 2020

Besöksadress

Norra Vallgatan 20
MALMÖ

Postadress

Norra Vallgatan 20
MALMÖ, 21125

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024