OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och kundfokuserad person som vill jobba med teknisk support hos oss och som även trivs med att ha kundkontakt.
Om dig
Vi söker dig som passar in på följande beskrivning:
* Du är mycket duktig på att lösa problem och att hjälpa andra.
* Du talar och skriver felfritt på engelska.
* Du har ett stort teknik- och datorintresse och lång vana av att använda Android och iPhone.
Om dina arbetsuppgifter
TaxiCaller har utvecklat en mobility as a service-plattform och vår molntjänst används idag i 70 länder.
Som teknisk support kommer du framförallt jobba med engelsktalande kunder och hjälpa dem när de kontaktar oss.
Kundkontakter sker genom flera olika kanaler: e-post, webbchat och telefon/Skype, så du behöver behärska engelska felfritt i både tal och skrift.
Det är ett mycket utvecklande jobb i en internationell miljö där du kommer att ha kontakt med väldigt många personer varje dag.
Vår produkt är en molntjänst, så allt arbete sker från vårt kontor i Linköping.
Du behöver inte ha någon specifik teknisk kompetens för denna position. Du kommer läras upp i vårt system, men det är viktigt att du gillar att lösa problem och är allmänt tekniskt intresserad, samt förstås att du är duktig på att hjälpa andra människor.
Om oss
TaxiCaller grundades 2011 och har utvecklat en mobility as a service-plattform. Vi har inledningsvis fokuserat på taximarknaden och vårt molnbaserade taxibokningssystem har snabbt nått internationella framgångar och används idag av taxibolag i hela världen. Vi har nyligen även börjat erbjuda vår mobility as a service-plattform till andra transportsektorer. Redan idag använder bl.a. FN vårt system för transport av sin personal.
Vi växer mycket snabbt med lönsamhet.
Vi har vårt huvudkontor på Mjärdevi i Linköping.
Mer information om oss finner du på: www.taxicaller.com och www.linkedin.com/company/taxicaller