OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Just nu söker vi en engelsktalande VD-assistent för ett kort uppdrag under sommarperioden i Stockholm till vår kund. Dina arbetsuppgifter Som VD- assistent kommer du att arbeta med följande: ?Receptionstjänst ?Mötesadministration ?Boka resor ?Stöd vid styrelse- och rapporteringsadministration ?Göra PowerPoint-presentationer ?Förbereda dokumentation och hantera administration såsom reseräkningar och utlägg ?Telefonpassning och posthantering Erfarenhet Vi söker dig med som har en tidigare erfarenhet som engelsktalande assistent, då du kommer att få direkt översätta från svenska och engelska till VD.Du har god administrativ förmåga och goda kunskaper i Officepaketet och det är en fördel om du har god erfarenhet utav Share Point. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.Till detta uppdrag söker vi dig som har mycket god förmåga att vara självgående då man kommer att arbeta mycket självständigt.För att lyckas bra i rollen är det viktigt att du har viljan och engagemanget att sätta dig in i nya arbetsuppgifter samt har förmågan att leverera gott resultat Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten ska tillsättas omgående.Uppdraget är på kort sikt. Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.