English speaking Customer Care with focus on Social Media!

English speaking Customer Care with focus on Social Media!

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Få yrken ger erfarenheter som gynnar din utveckling på samma sätt som kundservice. I jobbet som kundtjänstmedarbetare tränar du upp färdigheter inom service och kundrelationer som är viktiga verktyg att ha med sig i karriären.

VEM ÄR DU?

Vi tror du gillar att jobba med människor och har erfarenhet av att jobba med kundservice genom sociala medier. Du strävar efter ett jobb hos en arbetsgivare som satsar framåt, på sin personal såväl som sina produkter och tjänster. Bilindustrin står inför stor förändring, och vår kund söker dej som vill vara med på resan och som inser kundrelationer är lika viktiga som teknik och produkt.

VI SÖKER DIG SOM

• Du talar och skriver flytande engelska.
• Erfarenhet av att kommunicerar och navigerar på en professionell nivå via sociala medier
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana
• Tidigare erfarenhet av service genom kundservice eller andra serviceinriktade yrken.
• Innehar giltigt B-körkort
• Är tillgänglig för start efter sommaren

För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har följande egenskaper:

• Du vill leverera professionell service
• Du gillar att vara varumärkets ansikte utåt
• Tycker om att samarbeta och uppskattar att jobba i team
• Är en problemlösare med kundfokus

OM TJÄNSTEN

Du kommer tillsammans med ditt team arbeta med att upprätthålla en högkvalitativ kundsupport där ni är länken mellan koncernens olika varumärken, kunden och försäljare.
Du kommer hjälpa både befintliga och nya kunder via chat, telefon och mejl. I dina kundärenden ingår även visst administrativt arbete.

Ditt arbete kommer vara varierande där du från att analysera kundens behov sedan levererar en kvalitativ lösning och personlig service till kunden. Du har också en viktig roll när det kommer till att kunna identifiera mervärde för kunden och vid behov slussa kunden vidare till andra avdelningar.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Augusti/September
Omfattning: Heltid, visstidsanställning som konsult med goda möjligheter till förlängning
Plats: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Kan variera mellan Mån-Fre 08-20, Lör-Sön 10-18

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

KONTAKT

För mer information om tjänsten kontakta rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2021
  • Ansök senast: 15 augusti 2021

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024