OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stadens växel genomgår en spännande utvecklingsfas.Under 2011 kommer en utvidgning av verksamheten att ske i samband med en centralisering av stadens växlar och vi söker nu dig som utmanas av utvecklings- och förändringsarbete med mål att skapa en ny stark enhet. [ Vår enhet erbjuder support till medarbetare i Göteborgs Stad och allmänheten i form av tjänster inom telefoni, information och service.Vi arbetar kontinuerligt för att hålla en hög servicenivå mot våra kunder och arbetar proaktivt med kvalitetsutveckling och effektivisering av verksamheten.Uppdraget är att driva förändringen av verksamheten och ha en nyckelroll där du ser över och optimerar de processer och verktyg vi har till vårt förfogande.Din tidigare erfarenhet av utvecklings- och förändringsarbete tror vi kan bidra med nya kunskaper och ideer till vår verksamhet.[ Vi lägger stort fokus på att vår personal är engagerad i enhetens fortsatta utvecklingsarbete och trivs på sin arbetsplats.Idag arbetar ett tjugotal personer i vår organisation, men i samband med den stundande utvidgningen kommer vi att bli fler.Genom ett kommunikativt och coachande ledarskap ansvarar du för att vårt nya team levererar enligt vårt uppdrag. [ Din bakgrund är troligtvis från ledande roller inom kundtjänst-, telefoni- och växelområdet där du har arbetat med att utveckla processer och verktyg.Vi värdesätter att du tänker nytt och ser på vår verksamhet utifrån ett omvärldsperspektiv.Du har vana av att ha ekonomiskt ansvar och agerar kostnadsmedvetet.Sannolikt har du en högskoleutbildning inom relevant område. [ Är detta ett uppdrag för dig?Vi ser fram emot din ansökan i form av cv och ett personligt brev snarast, dock senast den 14 oktober, via http://www.mercuriurval.se/www.mercuriurval.se (ref.nr SE-03002).Ansökan sker endast via nedanstående länk!