Enhetschef Internlogistik till Nyköping

Enhetschef Internlogistik till Nyköping

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som vill arbeta hos en av våra kunder i Nyköping som Enhetschef inom Internlogistik. I tjänsten ingår personalasvar för ett team på fem personer.

Några av dina arbetsuppgifter och ansvar kommer att vara:
• Ansvar för all verksamhet inom enheten, vilket bland annat inkluderar ansvar för säkerhet, miljö, arbetsmiljö, strålskydd, kvalitet, kompetensutveckling, resurser och ekonomi.
• Du är processägare för Internlogistik och håller Strålskyddsföreståndaren uppdaterad på status för anläggningen.
• Att leda och utveckla Logistikresurser och egna projekt.
• Säkerställa att processen för internlogistik vidareutvecklas att stödja hela företaget och övriga processer till att leverera önskvärt resultat.
• Hantera risker och uppdatera efter behov SAR och STF för våra logistikytor inom driftområdet.
• Driva kompetensutveckling för personal.
• Bemanna och dimensionera resurser så att framtida tillväxt kan genomföras.
• Föreslå och driva förändringar i enheten för att anpassa till nuvarande och kommande situationer.
• Driva delar av företagets expansionsplan rörande internlogistik och förvaring på företagets utomhusytor.

Vi söker dig som vill arbeta heltid, arbetstiderna är kontorstider.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med ledarskap och utveckla logistikverksamhet. Du har god förmåga att motivera teamet och bidra till kompetensutveckling. Vi söker dig som har erfarenhet av både logistik och projektledning. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har B-körkort.

I denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person trivs du med att samarbeta för att nå framgång. Du är engagerad och har lätt för att se framtida behov. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2022
  • Ansök senast: 2 oktober 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


21 augusti 2024

Habia - Logistikchef

Habia - Logistikchef

12 augusti 2024

Customer Service Manager

12 augusti 2024