Enhetschef kundservice – Telge Återvinning

Arbetsbeskrivning

Vågar du välja att få hela Södertälje som kund? Telge återvinning är ett innovativt återvinningsbolag i en framtidsbransch där utbyggnaden och utvecklingen av Södertälje är i fokus för vårt uppdrag. Om du är serviceinriktad, ödmjuk o har erfarenheter av coachande ledarskap, så kan det vara dig vi söker som vår nya enhetschef kundservice. Vågar vi välja varandra?

 

Så här säger Felicia Hellström, rekryterande chef, om tjänsten I rollen enhetschef kundservice får du en operativ roll med fokus på att stärka teamet genom utveckling och tydliggörande av effektiva arbetssätt. Du har en stark känsla för service, har goda resultat av att hantera kundärenden och förmåga att guida medarbetarna i detta. Du är tydlig i din kommunikation, värdesätter hög kvalitet i arbetet och är en närvarande ledare som drivs av medarbetarutveckling. Enheten omfattas förutom kundservice dessutom av företaget reception och administration av anläggningens kunder. Som enhetschef får du budget- och personalansvar för 8-10 personer och kommer att arbeta med daglig arbetsledning, schemaläggning, medarbetarsamtal och lönesättning för dina medarbetare. Du är tillsammans med dina medarbetare ambassadör för bolaget med uppdraget att ständigt arbeta med att optimera kundupplevelsen. Enheten kundservice ingår i avdelningen Marknad och försäljning. Du kommer att bli en viktig del i vår grupp där vi ibland har intensiva dagar men där vi också har mycket roligt tillsammans.

Mer om ditt nya jobb Det här är en tillsvidaretjänst på 100%, vardagar kl 07-16, till största delen på plats på Tveta Återvinningsanläggning. När du startar kommer vi överens om, men vi hoppas att du kan starta så snart som möjligt.

Vi är Telge Återvinning På Telge Återvinning jobbar vi för att fler ska kunna återanvända, återvinna och spara miljö på ett så enkelt och effektivt sätt som möjligt. Våra anläggningar heter Returen, Tveta och Cirkeln. Hos oss är det alltid full fart men också högt i tak. Vi har ett brett utbud av produkter och tjänster som vi knyter ihop till lönsamma affärer för våra kunder.

Vår önskelista Vi är nyfikna på dig! För att vara aktuell för den här rollen behöver du en gymnasieutbildning eller motsvarande och chefserfarenhet. Det är viktigt att du tycker om människor och samarbete, har ett stort miljöengagemang och brinner för att utveckla verksamheten genom medarbetarna. Det är också mycket viktigt att du kan skapa tillit och föra dialog med både dina medarbetare och andra. Det krävs ett coachande och tydligt ledarskap. Som person är du ödmjuk och vågar ta beslut. Du är kund- och serviceorienterad, förändringsbenägen och målinriktad för att verksamheten ska uppnå uppsatta mål.

Våra kärnvärden – öppen, enkel, personlig och modig – genomsyrar hela vår verksamhet och du behöver känna dig bekväm med dem i din roll. God svenska i tal och skrift och datorvana är andra förmågor som behövs för den här tjänsten. Då vår arbetsplats saknar kommunala kommunikationer så är körkort nödvändigt.

Plus i kanten Ingen är perfekt, men om du har tidigare erfarenhet från kundservice och/eller återvinningsbranschen samt är flerspråkig så är det ett plus. På Telge Återvinning vill vi spegla mångfalden i vårt samhälle och vi välkomnar därför sökanden av olika nationaliteter. Eftersom kundservice är en kvinnodominerad enhet vill vi också speciellt välkomna manliga sökanden. 

Ökad trygghet med bakgrundskontroller och drogtester En trygg och säker arbetsmiljö är vår högsta prioritet. Därför genomför vi återkommande, slumpmässiga drogtester och bakgrundskontroller bland alla våra medarbetare.

Hör av dig idag! Vänta inte, vi vill veta mer om dig! Urval sker löpande, ansök därför så snart som möjligt, och allra senast 18 juni 2023.

Ta kontakt Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Felicia Hellström på 08-550 212 59. Har du frågor kring rekryteringsprocessen så ska du kontakta Titti Jardetun, HR-strateg, på 08-550 210 46. Facklig kontaktperson är Jens Kumlin för Vision som du når på 08-550 220 00.

Våga välja Telge Kom och jobba i expansiva och färgstarka Södertälje kommun! Här väntar 100 000 invånare på att du ska göra skillnad i deras vardag, och 870 medarbetare väntar på sin nya kollega. Telge är leverantören med en hel kommun som både arbetsgivare och kund. Vi är koncernen som ger det mesta av det bästa inom bostäder, fastigheter, energi, nät, tillväxt, återvinning, hamn, inköp och science center. Som förvandlar vår vinst till Södertäljebornas, bokstavligen och dagligen, för att skapa ett bättre, smartare och mer hållbart samhälle än någonsin. Frihet under ansvar, karriärsutveckling, kollegial gemenskap, bra förmåner och lean-tänk. Det är saker som våra medarbetare gillar lite extra med att jobba just hos oss.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telge Återvinning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 maj 2023
  • Ansök senast: 18 juni 2023

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024