OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Region Jämtland Härjedalen är livskvaliteten i fokus. Här är den storslagna naturen alltid nära. Här bor du trivsamt och kan fylla din fritid med upplevelser. Vår vision är god hälsa och vi vill vara en organisation som du längtar till och växer i. Hos oss jobbar du med kollegor från många yrken, med både spets och bredd i kompetensen. Du är också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd olika och roliga aktiviteter.
Internt Servicecenter är en ny enhet inom Region Jämtland Härjedalen som vänder sig till regionens medarbetare och syftar till att underlätta deras arbete. Enheten är en nyckelavdelning för att kunna ge våra medarbetare service och support i toppklass och har hög intern prioritet. Enheten kommer till en början att arbeta med support mot fastighet, konferensservice och nyanställningar. I en framtid kan uppdraget komma att utökas med även sjukresor, tjänsteresor m.m. Till denna enhet söker vi nu en enhetschef.
Vi erbjuder dig en möjlighet att vara med och starta upp denna nya verksamhet i en organisation som sätter kunden och personalens engagemang i främsta rummet. Du bygger aktivt upp ditt team – anställer, utbildar och utvecklar teammedlemmar och verksamheten. Med friheten att utveckla kommer ansvaret att säkerställa att vi lever upp till kundernas högt ställda förväntningar på service. Som chef ansvarar du för kundnöjdheten och för verksamhetens olika nyckeltal. Du rapporterar till områdeschef för område diagnostik, teknik och service.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som brinner för kundservice och för att entusiasmera och motivera dina medarbetare till nya stordåd var dag. Du håller huvudet kallt och drar lärdom av varje utmaning. Du bygger upp och inspirerar högpresterande team med unika individer, som ger våra kunder en positiv upplevelse när de kontaktar oss för att lära sig mer, beställa eller få support. Dina ledaregenskaper utmärks av en förmåga att få jobbet gjort – du leder genom att föregå med gott exempel och alltid hitta lösningar. Genom att etablera starka relationer både inom Servicecenterteamet och med utförarna av tjänsterna arbetar du med helhetssyn och ser din egen del i helheten. Du är själv en viktig kugge i verksamheten och ska vid behov kunna delta i enhetens löpande arbete.
KVALIFIKATIONER
• dokumenterad erfarenhet av arbetsledande befattning
• bakgrund i callcenter, kundtjänst eller liknande verksamhet är meriterande
• högskoleutbildning eller motsvarande
• god datorkunskap i Office-paketet men även övergripande systemförståelse då arbetet har koppling till flera system. Enheten kommer främst att arbeta i Landlord III, ett system för fastighetsförvaltning och facility management.
• erfarenhet av arbete enligt LEAN
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Anna-Karin Nilsson
0687-166 52
Chef för Centrala elevhälsan Bergs kommun Ulla H Gustavsson
0687-161 00
Enhetschef Mia Ajax
063-153507
Enhetschef Pernilla Johansson
063-155444
Medicinskt ledningsansvarig läkare Anna-Karin Roos
063-153000 (sökn via vx)
Enhetschef Åsa Torbjörnsson
063-14 20 27 alt 072-5662360
Personalkonsult Karin Engnér
063-154442
Personalkonsult Jonas Holmgren
063-147628
Personalkonsult Ingrid Larsson
063-147594, 076-5258387
Personalkonsult Siv Wahlström
063-147651