OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kristinehamns kommun har cirka 24.000 invånare och ligger vid Vänerns strand i Värmland. Här finns ett företagsklimat i toppklass, ett rikt kultur- och fritidsliv samt tillgång till vacker skärgård och natur.
ARBETSUPPGIFTER
Uppdraget innebär ansvar för verkställighet av personlig assistans enligt beslut från LSS handläggare och handläggare på Försäkringskassan. Enheten omfattar c:a 9 arbetsplatser med omkring 30 medarbetare
Som enhetschef kommer du att planera, leda och fördela arbetet samt inneha personal- och arbetsmiljöansvar.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Kristinehamn kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
KVALIFIKATIONER
Socionom eller annan utbildning som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig. Det är önskvärt att du har tidigare erfarenhet som ledare och chef. Erfarenhet av LSS verksamhet är meriterande
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Gullberg
0550-886 06
Inger Boström
0550-885 99
Elisabeth Zadik
0550-886 46
Erna Blom
0550-884 56
Anne Hölmebakk
0550-88 451
Monica Karlsson
0550-884 40
Evelina Hammarlund
Judy Åkerlund
0550-886 10
Elisabeth Karlsson
0550-886 18
Ylva Persson
0550-884 27