ENKV Personlig assistans söker rekryterare för tjänst på heltid

Arbetsbeskrivning

Som rekryterare är du vårt ansikte utåt och den första kontakten med blivande medarbetare och sökande personliga assistenter och arbetsledare. Du gör allt från att hjälpa vår uppdragsgivare (Brukaren) att ta fram en kravprofil, till att förse personen med kandidater, genomföra intervjuer, anställa och starta upp uppdraget/arbetet. När det inte är något pågående rekryteringsarbete är du en behjälplig resurs till HR och koordinator inom företaget.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hjälpa uppdragsgivaren att formulera kravprofil och annonser för aktuella lediga tjänster.
- Bygga nätverk med kandidater.
- Genomföra telefonintervjuer samt hålla individuella intervjuer tillsammans med uppdragsgivare.
- Referenser och bakgrundskontroller.
- Administrera inkommande ansökningar i rekryteringsverktyget.
- Allt från att ta fram kravprofil till onboarding med anställningsavtal och hjälpa till att starta uppdraget/anställningen.
- I tid då det saknas arbetsuppgifter inom rekrytering stödjer du HR och vår koordinator.




Är du den vi söker?

- Vi söker dig med tidigare erfarenhet av bemanning och som brinner för rekrytering. Har du tidigare arbetat med rekrytering inom personlig assistans eller själv har en bakgrund inom LSS är det mycket meriterande, men det är inte ett krav.
- Du har mycket god förmåga att kommunicera samt skapa och vårda relationer.
- Förmåga att självständigt strukturera, organisera och utveckla ditt arbete.
- Serviceinriktad, flexibel och lösningsorienterad.
- Eftergymnasial utbildning inom PA, HR eller rekrytering är meriterande men inte ett krav.
- Vi lägger störst vikt vid personliga egenskaper och driv.




Vad kan vi erbjuda?

- Flexibla arbetstider med frihet under ansvar - ENKV Assistans AB vill främja att arbetstagaren själv kan styra och planera sin arbetstid. Därför finns utrymme för flexibilitet både vad gäller när och var arbetet utförs. Av stor vikt är att ENKV uppfyller de krav som åligger oss och vår uppdragsgivare är nöjd.
- Trygg och hälsosam anställning - ENKV Assistans AB vill arbeta hälsofrämjande och därför erbjuds alla anställda ett generöst friskvårdsbidrag, tjänstepension och en privat sjukvårdsförsäkring.
- Aktiviteter och umgänge - Vi på administrationen träffas fysiskt en gång i kvartalet på planeringskonferens och Teambuildning. Varannan vecka har vi avstämningsmöte på vårt huvudkontor i Stocksund, Stockholm.


Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tony Lind
+46 (0)8 792 36 63

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ENKV
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 25 november 2021

Besöksadress

Täby City Hall, Täby
None

Postadress

Täby City Hall
Täby, 18334

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024