OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!
EnRival AB har idag ca 90 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Umeå i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning.
EnRival AB bildades 2005 och vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning.
EnRival AB har idag kontor över hela Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr.
Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning.
Vi har stort fokus på hållbara resultat och behöver nu förstärka vårt team i Dalarna, och har i dagsläget kontor på följande platser där vi jobbar mycket tillsammans;
Avesta
Borlänge
Falun
Hedemora
Leksand
Mora
Rättvik
Säter
För denna rekrytering söker vi främst dig som är intresserad av att utgå ifrån vårt kontor i Falun.
Vi söker i första hand efter drivna, målinriktade Handledare och som jobbar säljande med stor lokal kännedom och nätverk.
Och söker även dig som även är en stark administratör och som är bra på service samt kundbemötande, och som vill vara med och utvecklas tillsammans med oss.
Arbetsbeskrivning
Som Handledare har du ansvaret för att arbetet med arbetssökande i EnRivals regi levereras kvalitativt utifrån ställda avtalskrav och riktlinjer.
Du kommer i din roll handleda arbetssökande som deltar via Arbetsförmedlingen. Här kommer du främst ha en coachande, matchande och administrativ roll, med primärt syfte att rusta och förbereda arbetssökande mot att bli attraktiva på arbetsmarknaden. Du samverkar arbetsgivare, kommuner, skolor och andra utbildningsanordnare för att informera om och motivera till sysselsättning.
Sen kommer du även att samarbeta nära med dina kollegor i en resultatorienterad tjänst där vi är ett team som jobbar tillsammans för hållbara resultat!
Kravprofil - Handledare
För att få jobba som Handledare krävs det att du studerat 120 hp (tidigare 80 hp), eller motsvarande poäng inom YH, inom relevant ämne. Samt minst 2 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid under de senaste 5 åren.
Alternativ ha minst 1 års godkända heltidsstudier på eftergymnasial nivå. Samt ha minst 3 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid, under de senaste 5 åren, från arbete inom arbetsledning, rekrytering, SYV, handläggning i personalfrågor och liknande tjänster.
Har du frågor kring detta kan du gärna ställa dessa i samband med din ansökan.
Din profil
Vi söker dig som är engagerad, tror på dig själv och andra, har en fallenhet för att skapa entusiasm, besitter god samarbetsförmåga och är en person som kan hitta hållbara lösningar.
Därtill har du god vana vid datorer, kan hantera administration samt besitter god förmåga att utrycka dig i tal och skrift på svenska.
Det är en fördel om du har ett brett kontaktnät inom området, och du trivs med att skapa kontakter och utveckla relationer.
Meriterande
Goda språkkunskaper utöver svenska och engelska är mycket positivt meriterande.
B-körkort är även det meriterande.
Vi ser gärna att du tidigare arbetat med arbetssökande eller inom rekrytering.
OBS, tjänsten tillsätts löpande med möjlighet till omgående anställningsstart.
Frågor om tjänsten
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Andreas Stenback via mail; andreas.stenback@enrival.se