OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning.
EnRival AB har idag ca 90 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Umeå i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning.
Vi söker en initiativtagande handledare till Örebro.
Tillträde enl ök, intervjuer kommer ske löpande!
EnRival fortsätter växa i hög fart. Vi behöver inom kort förstärka med duktig personal i Örebro, tjänsten är på heltid 100%.
I rollen som handledare kommer du konkret bidra till individens utveckling, samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv.
Du skall brinna för service, och för att inom ramen för våra processer coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning. Vi uppskattar din säljande personlighet, och ser gärna att du talar arabiska.
Vi arbetar enligt en egen mycket strukturerad modell som definitivt har fokus på ny sysselsättning för våra kunder. Genom individuell och fokuserad coachning hjälper vi våra sökande att snabbt klarlägga nuläget samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individ och kompetens. Därefter jobbar vi 100 % för att finna de möjligheter som passar kunden - oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.
Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste uppfylla kriterierna för att få arbeta som handledare.
• Vi söker dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet i Örebro med omnejd. Jobbmöjligheter och föreningskontakter har högsta prioritet!
• Du talar god svenska, samt gärna arabiska. Ytterligare språkkunskaper ses mycket positivt.
• Du är social och öppen för att knyta nya kontakter, med flexibilitet att hoppa in där och när det behövs.
• Du uppskattar teamwork, är strukturerad, initiativtagande och har en säljande personlighet.
• Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• Du jobbar effektivt och för individens bästa.
• Du har en eftergymnasial utbildning på minst ett år och minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet under de senaste 5 åren. Relevant arbetslivserfarenhet kan vara inom exempelvis arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, karriärvägledning, arbetsledning eller rekrytering.
• Vi vet att du har digital kompetens, och ser gärna att du är bekväm med att hålla online-möten med video.
• Positivt om du tidigare arbetat med Stöd och Matchning el motsvarande.
• Tjänstegrad heltid 100%
• Tillträde enl ö.k., intervjuer kommer ske löpande.
Mer information och ansökan
Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”. Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Erla Gretarsdottir på 0722 - 513721 eller erla@enrival.se.