EnRival söker en säljande Handledare/Jobbcoach till Hörby

Arbetsbeskrivning

EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen.

EnRival AB har idag ca 50 kontor över stora delar av södra och mellersta Sverige.
Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning, Utbildning samt Arbetsmarknadsprojekt som kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen som leverantör av stöd och matchningstjänster.

Vi söker en driven handledare, med god lokalkännedom, till Hörby. Du skall brinna för service, och för att coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning. Vi arbetar enligt en egen mycket strukturerad modell som definitivt har fokus på ny sysselsättning för våra kunder.

Genom en fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra kunder klarlägga nuläget, samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individ och kompetens. Därefter jobbar vi med 100 % fokus på att finna de möjligheter som passar kunden - oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.

Vi behöver nu förstärka med duktig personal på våra kontor, och söker dig som vill arbeta heltid såväl som deltid. I rollen som handledare kommer du konkret bidra till individens utveckling, samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv. Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men som redan nu uppfyller kriterierna för att arbeta som handledare.

Dina kunskaper i arabiska är åtminstone på konversationsnivå, och naturligtvis behärskar du svenska i såväl tal som skrift.

• Vi söker i första hand dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet i Hörby med omnejd.
• Erfarenhet av Stöd och Matchning är en stark merit.
• Du uppskattar teamwork, är strukturerad och initiativtagande.
• Din säljande personlighet är ett sgtort plus i ditt dagliga arbete.
• Du har en eftergymnasial utbildning på minst ett år och minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet under de senaste 5 åren. Relevant arbetslivserfarenhet kan vara inom exempelvis arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, karriärvägledning, arbetsledning eller rekrytering.
• Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• Du jobbar effektivt och för individens bästa.
• Du hanterar det svenska språket obehindrat. Språkkunskaper i arabiska är mycket meriterande.
• Initialt deltid 50%, ökad tjänstegrad efterhand vid ökad arbetsbelastning.
• Tillträde mitten av januari.

Mer information och ansökan
Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”. Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Frågor om tjänsten besvaras av regionchef Christina Reventberg på 0790 - 79 69 41 eller christina.reventberg@enrival.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EnRival
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2020
  • Ansök senast: 12 april 2020

Liknande jobb


KAA handläggare till Kompetenscenter, Timrå kommun

KAA handläggare till Kompetenscenter, Timrå kommun

22 november 2024

21 november 2024

21 november 2024