OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning.
EnRival AB har idag ca 90 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Umeå i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning.
EnRival söker säljinriktade och initiativtagande handledare, med god lokalkännedom, till Stockholm. Vi växer väldigt snabbt, och behöver omgående förstärka med duktig personal på våra kontor. Vi söker dig som vill arbeta heltid såväl som deltid.
Du skall brinna för service, och för att inom ramen för våra processer coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning. Vi arbetar enligt en egen mycket strukturerad modell som definitivt har fokus på ny sysselsättning för våra kunder.
EnRival står för kvalitet, resultat och samarbete
I Stockholmsregionen erbjuder vi Stöd och Matchning, i Västmanland Rusta och Matcha. Gemensamt för tjänsterna är att vi på EnRival genom fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra kunder att snabbt klarlägga nuläget samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individ och kompetens.
Därefter jobbar vi med 100 % fokus på att finna de möjligheter som passar kunden - oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning. I rollen som handledare kommer du konkret bidra till individens utveckling, samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv.
Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men som redan nu uppfyller kriterierna för att arbeta som handledare.
Din profil:
• Vi söker i första hand dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet i Stockholm.
• Du uppskattar teamwork, är strukturerad, initiativtagande och har en säljande personlighet.
• Du har en eftergymnasial utbildning på minst ett år och minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet under de senaste 5 åren. Relevant arbetslivserfarenhet kan vara inom exempelvis arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, karriärvägledning, arbetsledning eller rekrytering.
• Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• Du jobbar effektivt och för individens bästa.
• Du hanterar det svenska språket bra. Andra språkkunskaper som t.ex. engelska och arabiska är mycket meriterande.
• Heltid eller deltid.
EnRival erbjuder dig:
• Heltidsanställning
• Individuell lönesättning med bonus, utformad enligt dina önskemål
• Tjänstepension
• Friskvårdbidrag
• Stort eget ansvar
• Positiv företagskultur
• Centrala stödfunktioner när du behöver support
Mer information och ansökan
Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”. Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Frågor om tjänsten
Frågor om tjänsten besvaras av regionchef Carolina Fyrby på 0722 - 51 37 53 eller carolina.fyrby@enrival.se.