OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ensi AB är ett grossistföretag som servar blomsterhandeln med bland annat krukor, korgar, glas och dekorationsmaterial. Ensi, med säte i Skene, grundades 1934 och är idag ett familjeägt företag med totalt 12 medarbetare.
Ensi söker nu en ny medarbetare för att utvidga och stärka vår kundservice. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är kundkontakt via telefon, mail, webbshop samt i vår utställning. Kundkontakten består i olika kundserviceärenden så som ordermottagning, reklamationer, leverans- och produktinformation samt förmedling av samtal och kundbesök till övriga medarbetare på kontoret. Tjänsten kommer även att innebära enklare försäljning via telefon på befintliga kunder samt försäljning i vår utställning och på mässor. Du kommer att ansvara för vår info-mail samt hantera ny-kundsförfrågningar.
Utöver kundtjänst kommer du att arbeta med vissa administrativa uppgifter så som produktregistrering samt korrektur av produktinformation. Dessa arbetsuppgifter ställer krav på struktur och metodik.
Möten med andra människor är något som du tycker om och du har lätt för att kommunicera. Att erbjuda kunder bra service och ett gott bemötande är självklart för dig. Då vi har internationella kunder och leverantörer skall du ha god kunskap i engelska, både text och tal. God datavana krävs för att hantera vårt sälj- och logistikprogram samt för att hantera mail och webbkommunikationen. Du kommer att arbeta på en mindre arbetsplats vilket innebär att alla hugger in där det behövs.