EnterCard söker administrativ personal till ett nytt projekt

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. 

Har du utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom ekonomi och vill arbeta i en administrativ roll med kundkontakt? 

Vi söker nu medarbetare till EnterCard och Visa Business Card för ett nytt projekt där du kommer ingå i ett härligt team i ett attraktivt bolag. Teamet sitter i fina lokaler mitt i centrala Stockholm. 

Denna tjänst är ett konsultuppdrag fram till midsommar, med eventuell möjlighet till förlängning. 

Om EnterCard 

EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. EnterCards mål är att göra deras kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar.

EnterCard finns representerat i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder. 

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare hos EnterCard blir du en del av ett nytt team där du kommer arbeta med administration och kundkontakt gällande Visa Business Card.  Du kommer arbeta administrativt med befintliga företagskunder genom att säkerställa deras uppgifter som bland annat innefattar bolagsform och uppgiven firmatecknare. Om information behöver kompletteras kontaktas kunden via brev och telefon. 

Bakgrund

Vi tror att du har utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom ekonomi som till exempel redovisning eller finansiering. Du kanske har arbetat med bolagsinformation och årsredovisningar. Då arbetsuppgifterna innebär kontroll av uppgifter är det viktigt att du är noggrann, analytisk och har ett sinne för detaljer. Du är van att sätta kunden i fokus och är professionell i ditt kundbemötande. Du uppskattar att arbeta utefter uppsatta mål och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor. 

Vi söker dig som

- Är prestigelös och ödmjuk

- Är serviceminded

- Har god samarbetsförmåga

- Är analytisk och lösningsorienterad 

- Är noggrann och strukturerad 

- Du har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift.

Övrig information 

Tjänsten avser heltid med kontorstider. Konkurrenskraftig lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 22/2, 2019 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Fogelberg på sara.fogelberg@amga.se alternativt  072-511 20 01.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 12 februari 2019

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

IT- & Ekonomiassistent

IT- & Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonom till Flygstaben TVA

Ekonom till Flygstaben TVA

5 november 2024