OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en stjärna på service och vill jobba som kundtjänstmedarbetare inom krav hos Entercard i Stockholm?
Nu finns det en fantastisk möjlighet för dig som älskar kundkontakt och har ett intresse av bank och finans när Entercard i Stockholm söker en kravhandläggare till kundtjänsten med placering i centrala Stockholm. Läs mer och skicka in din ansökan redan idag!
Ditt anställningserbjudande
I rollen som kravhandläggare inom kundtjänst på Entercard får du möjlighet att jobba hos en ledande aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter. Du får ett roligt och serviceinriktat jobb inom kundtjänst och du kommer ingå i ett glatt och positivt team som kännetecknas av samarbete.
Som konsult hos oss på TNG är det också oerhört viktigt att du trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer ingå i avdelningen Credit Risk och tillhör företagets kravverksamhet. I rollen som handläggare inom krav kommer du huvudsakligen att hantera inkommande och utgående samtal till företagets kunder.
I samtalen informerar du kunderna att göra inbetalningar som de av någon anledning är sena med. Det är av stor vikt att du som handläggare är lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en god representant för företaget för att hitta bästa möjliga lösning för samtliga parter.
Värt att veta
Arbetstiderna är måndag-fredag 8.30-17.00 men där du en vecka varje månad jobbar mellan 11.30-20.00. Det finns även möjlighet till arbete hemifrån två gånger i veckan.
Konsultuppdraget förväntas starta så snart rätt person är på plats och pågå i 3 månader framåt med möjlighet till förlängning. Entercard sitter i fina lokaler på Kungsbron mitt i centrala Stockholm.
Våra förväntningar
Till rollen som kravhandläggare söker vi dig som:
• har jobbat med service och att du arbetat med telefon som arbetsredskap
• trivs med att jobba tillsammans med dina kollegor mot gemensamma mål och bidrar med god stämning till gruppen
• är duktig på att motivera kunden och tillsammans hitta hållbara lösningar så att fakturorna kan betalas
• är ansvarsfull och har ett starkt driv att prestera hög kvalitet
• har en god förståelse för kundvård och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder
• Det är en stor fördel om du kan finska, men inget krav.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07