Enterprise Advisor

Enterprise Advisor

Arbetsbeskrivning

På Telavox har vi en grym advisoravdelning som tar hand om våra kunder på bästa sätt. Advisororganisationens mission är att ge service i världsklass och vara ansiktet (eller rösten) ut mot kunden för Telavox. Avdelningen för våra största kunder, vår Enterpriseavdelning, letar nu efter en stjärna som kan fortsätta att ta våra största kunder med storm! Är det du?

Om jobbet
I rollen som Enterprise Advisor ansvarar du för hela kundlivscykeln och kundutvecklingen av våra största kunder. Detta innebär att du har fullt ansvar för dina tilldelade kunder avseende leverans, utbildning, förvaltning och utveckling med målet att få kunden så lycklig och självgående som möjligt. Kunderna älskar dig för att du är grym på att få dem att nyttja produkten på bästa sätt. Du hanterar, via telefon och mail, alla ärenden kopplade till dina kunder och din roll är rådgivande, supporterande och till viss del säljande. Ditt dagliga arbete centreras kring att bygga en positiv relation till dina kunder och du lägger mycket tid och energi vid att verkligen förstå kundens verksamhet och behov för att kunna säkerställa att kunden använder vår produkt på bästa möjliga sätt, för just din kund.

Ditt primära fokus är givetvis att generera nöjda kunder och en viktig del i detta är ditt löpande arbete med att optimera kundens portfölj i förhållande till dess verksamhetsbehov. Enterprise Advisor-rollen går närmast att likna vid en projektledare där du agerar tekniskt kunnig och med ett tydligt intresse i kunden håller ihop alla trådar för att driva effektivisering både för kunden och för Telavox.

Våra Advisors som redan jobbar på Telavox älskar det här jobbet för att de får jobba med den bästa produkten på marknaden, är ansvariga för sina egna kundrelationer och dessutom har riktigt bra kollegor att hänga med varje dag.

Din bakgrund
För att lyckas i rollen tror vi att du har ett kommersiellt tänk och vara kommunikativ eftersom du har en nära relation till kund. På vår Enterprise-avdelning finns som sagt våra största kunder och vår drömkandidat är en stjärna på att mixa professionalism med glimten i ögat och gött snack mot våra kunder. Du är riktigt bra på service och är alltid mån om att överträffa kundens förväntningar. Kunderna tycker alltid att du håller vad du lovar. Du behöver vara van vid att lära dig nya tekniska tjänster för att i förlängningen kunna beskriva hur kunden använder Telavox tjänster på bästa sätt.

Vi söker dig med relevant universitets- eller högskoleexamen, gärna med teknisk inriktning. Du har några års dokumenterad erfarenhet av projektledning vid tekniska leveransprojekt. Du är van vid att arbeta i och leda distribuerade projekt. Du har tidigare erfarenhet av arbete ute hos kund samt erfarenhet av att leverera tjänster till medelstora och stora företag. Meriterande är erfarenhet telekombranschen, expertkunskap inom Skype for business eller förkärlek till Lync. Givetvis värdesätter vi kunskaper om molnbaserade tjänster.

För att hantera Telavox största kunder på bästa sätt är svenska och engelska ett krav, och vi kommer bli väldigt glada om du har god förståelse även för de nordiska språken.

Telavox is the place to be!
Om du inte har hört talas om Telavox innan vi är ett 17 årigt techbolag i telekombranschen. Vi utvecklar världsledande kommunikationsplattformar med lösningar för smart och effektiv telefoni, växel, chatt och mycket mer. Oavsett om det handlar om en entreprenörsdriven start up eller en gigant bland jättarna, bidrar vi till att gör företag mer produktiva och roligare! Och vi älskar det!

Vi är cirka 260 Telavoxare i fem länder, med rötter i Skåne! I Malmö har vi vårt supernice huvudkontor med alla centrala funktioner på bolaget, (som vi längtar tillbaka till, eftersom vi alla arbetar hemifrån i för tillfället) Förutom drömmiga kollegor erbjuder vi friskvårdsbidrag, försäkringar, gratis användning av KRY och ett gäng andra bra saker. Hos oss får man dessutom vara med på en tillväxtresa :-)

Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book. (https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0)

Är du intresserad av att bli en del av en framgångssaga? Ansök nu!
Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta HR Business Partner Hanna Lindkvist på Hanna.Lindkvist@telavox.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2020
  • Ansök senast: 19 december 2020

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024