Enterprise Advisor till Telavox - Stockholm

Arbetsbeskrivning

Enterprise-teamet letar nu efter en stjärna som, med placering i Stockholm, kan fortsätta att ta våra största kunder med storm! Är det du?

Med vår nya Advisororganisation kommer vår support till våra kunder att ändras från reaktiv till proaktiv kommunikation. Målet är att förekomma kunden med sina behov innan de själv blir medvetna om dom och på så sätt överträffa alla förväntningar. Advisorn tar helhetsansvaret för att varje kund är happy och har en optimal kommunikationslösning över tid samt att våra produkter och tjänster används på ett effektivt sätt. I alla sina arbetsuppgifter drivs Advisorn av att uppnå maximal kundnöjdhet och leverera service och support i världsklass!

Om jobbet

I rollen som Enterprise Advisor ansvarar du för hela kundlivscykeln och kundutvecklingen av våra största kunder. Detta innebär att du har fullt ansvar för dina tilldelade kunder avseende leverans, utbildning, förvaltning och utveckling med målet att få kunden så lycklig och självgående som möjligt. Du hanterar, via telefon och mail, alla ärenden kopplade till dina kunder och din roll är rådgivande och supporterande och till viss del säljande. Ditt dagliga arbete centreras kring att bygga en positiv relation till dina kunder och du lägger mycket tid och energi vid att verkligen förstå kundens verksamhet och behov. Som Advisor på Telavox har du roligt på jobbet och du strävar ständigt efter att kunden ska känna samma glädje i allt samarbete med oss!

Ditt primära fokus är givetvis att generera nöjda kunder och en viktig del i detta är ditt löpande arbete med att optimera kundens portfölj i förhållande till dess verksamhetsbehov. Enterprise Advisor-rollen går närmast att likna vid en projektledarroll där du agerar tekniskt kunnig och med ett tydligt intresse i kunden håller ihop alla trådar för att driva effektivisering både för kunden och för Telavox.

Din bakgrund

För att lyckas i rollen behöver du ha ett kommersiellt tänk och vara kommunikativ eftersom du har en nära relation till kund. Du är grym på bra service och är alltid mån om att överträffa kundens förväntningar. Du behöver vara van vid att lära dig nya tekniska tjänster för att i förlängningen kunna beskriva hur kunden använder Telavox tjänster på bästa sätt.

Vi söker dig med relevant universitets- eller högskoleexamen, gärna med teknisk inriktning. Du har några års dokumenterad erfarenhet av projektledning vid tekniska leveransprojekt. Du är van vid att arbeta i och leda distribuerade projekt. Du har tidigare erfarenhet av arbete ute hos kund samt erfarenhet av att leverera tjänster till medelstora och stora företag. Meriterande är erfarenhet telekombranschen, expertkunskap inom Skype for business eller förkärlek till Lynk.

Att jobba på Telavox

Telavox mission är att utmana, utveckla och ha roligt - det bör vara anledningarna till att du vill gå till jobbet på morgonen. Vår kultur är pragmatisk, prestigelös och vi älskar feedback för att utvecklas. Vi satsar mycket tid, pengar och engagemang på de vi väljer att anställa, vilket också gör att vi förväntar oss mycket tillbaka. Vår filosofi är att det ska vara roligt att arbeta hos oss! Du kommer att uppleva en arbetsplats med massor av tävlingar, utmaningar och sociala evenemang.

Vi tillämpar ett löpande urval, så ansök redan idag! Om du har frågor om Telavox eller våra tjänster så hör gärna av dig – vi tycker bara det är kul om du ringer! Du når Rekryteringsansvarig - Jenny Persson på jenny.persson@telavox.se alternativt 040-620 01 06

Nyckelord: Kundsupport, Kundservice, Kundtjänstmedarbetare, Kundtjänst, Teknisk support, Support, Kundrådgivare, Kundvård, Customer support, Customer service

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox .
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 september 2016

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024