Entitlement Excecutive till Dun & Bradstreet

Entitlement Excecutive till Dun & Bradstreet

Arbetsbeskrivning

Är du en driven, strukturerad och systemintresserad person som är i början av sin karriär och som vill jobba i ett ambitiöst Entitlement Excecutive team? Då kan denna Entitlement Excecutive roll hos Dun & Bradstreet vara något för dig! Detta är ett 12 månaders konsultuppdrag med goda chanser till överrekrytering. De ser gärna någon som kan börja 15 April, så tveka inte på att ansöka redan idag!

Om rollen:

Vår kund Dun & Bradstreet söker nu en Entitlement Excecutive till deras team Entitlement Management. Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Kunden arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar de efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om Dun & Bradtsreets kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12.

Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då kunden hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs semestrar.
Entitlement management är ett team med stor stolthet i det Dun & Bradstreet gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör dem starka. Deras ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos Dun & Bradstreet sätter de upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Deras arbetsplats är kontoret i Solna men de praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån.

Om dig:

• Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget.
• Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system.
• Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov.
• Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.
• Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå.

Låter detta intressant?

Då ser vi fram emot din ansökan! Vi bearbetar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2024
  • Ansök senast: 19 april 2024

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024