OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som Entreprenadansvarig på ett bolag som genomsyras av hållbarhet, kundupplevelse och respekt för människan?
Drivs du av att leverera service och kunskap till Sveriges bostadsbolag – där du får vara med och göra skillnad och utvecklas i ett entreprenörsdrivet bolag? Välkommen till oss på Modexa Kök!
Om vår kund
Modexa tar ett helhetsansvar för renovering av lägenheter med fokus på Hållbarhet – På riktigt, enligt strategin vi benämner Stegvis renovering. Återbruk, prefabricerade koncept, industriell effektivitet och kvarboende hyresgäster gäller i alla uppdrag.
Modexa är ett privatägt bolag som bistår kunderna med stöd i omställningen av deras underhållsstrategier, förstudier och underhållsplanering samt genomförande av renoveringsprojekt och löpande underhåll. Modexa är en rikstäckande organisation som ansvarar för hela kedjan; från lägenhetsanpassad produktion och logistik till installation i över 12 000 lägenheter årligen. Detta kallar Modexa Renovering medan livet pågår.
1998 startade det som idag är Modexagruppen och som består av Modexa AB, Modexa Kök, Modexa Bad & Modexa Bostadsförädling. Läs mer på www.modexa.se
Denna rekrytering gäller Modexa Kök
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Entreprenadansvarig hos Modexa Kök kommer du att säkerställa att den operativa entreprenadverksamheten inom region Väst levererar i rätt tid, med rätt kvalitet och har rätt kompetens. Vidare ansvarar du för ledning, styrning och uppföljning av såväl montörer som underentreprenörer, samt bistår med operativt stöd. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Ansvar för att leda och utveckla Region Väst avseende samarbete mellan kunder, montörer och Modexa Kök
• Ansvara för introduktion och utbildning av montörer samt kvalitetssäkra och utveckla montagearbetet.
• Stötta regionansvarig säljare med teknisk kompetens, analys och affärsförslag
• Ge teknisk rådgivning till kunder och göra tekniska analyser i lägenheter
• Ansvara för och delta i kundprojekt samt planerings-, projekt- eller byggmöten
• Ansvara för att tidsplaner och kvalitet upprätthålls i leverans
• Vidareutveckla Modexas processer och arbetsrutiner för att säkerställa operativ effektivitet
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll. Vi tror att du tidigare har verkat inom en kundnära verksamhet i en operativ och koordinerande roll, samt har erfarenhet av ledarskap och projektledning. Erfarenhet inom bygg-, montage- eller fastighetsbranschen samt byggteknisk kunskap är önskvärt. Du är en van användare av programmen i Microsoft Office.
Som person är du strukturerad, kommunikativ och relationsskapande samtidigt som ditt arbetssätt karaktäriseras av ansvar och kvalitet. Du motiveras starkt av såväl kundnytta som samhällsnytta samt delar vår värdegrund: Kunden först, Respekt för människan och Hållbarhet – på riktigt!
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 6 jni. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Marie Wikström marie@effektiv.se eller Jens Lindroth jens@effektiv.se
Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.