Entreprenadupphandlare till fastighetsbolag, Stockholm

Entreprenadupphandlare till fastighetsbolag, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 2 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 95%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden behöver en erfaren entreprenadupphandlare för löpande uppdrag på heltid för att täcka upp under pågående rekrytering.

Arbetet omfattar upphandling av ramavtal inom AB/ABT/ABK/ABFF samt förnyade konkurrensutsättningar på våra byggavtal Man arbetar tätt med förvaltningen/beställaren och förväntas vara helt självgående i sina upphandlingar samtidigt som man får ledning från kategoriansvarig upphandlare eller inköpschef avseende beslut eller interna processer och att följa redan fattade beslut.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Erfarenhet av entreprenadupphandling (AB/ABT/ABK), 3 år heltid och minst 10 entreprenadupphandlingar enligt AB/ABT/ABFF.
- Mycket goda personliga egenskaper som borgar för tydligt men ödmjukt ledarskap i samarbetet med andra
- Erfarenhet av att upphandla ramavtal
- Kunskap och erfarenhet av arbete med offentlig upphandling


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av upphandlingssystem

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2021
  • Ansök senast: 26 oktober 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Upphandlare till myndighet i Uppsala

Upphandlare till myndighet i Uppsala

25 november 2024

22 november 2024

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

22 november 2024