OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på en arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter och en öppen miljö med högt till tak?
Var? Gamla Stan, Stockholm
När? Start så snart som möjligt
Anställningsform? Hyrrekrytering
Om vår kund
Vår kund är ett bolag som arbetar med kabelinfrastruktur och obruten fiber från plats A till plats B. Deras mål är att utöka sitt ekonomiteam med en redovisningsekonom och en ekonomiassistent. I rollen som ekonomiassistent så kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter i en nytänkande miljö med högt till tak och ett team som har nära till skratt. Det är korta beslutsvägar i denna platta organisationsstruktur där grundarna arbetar i samma lokaler i Gamla Stan.
Utvecklingsmöjligheter finns det gott om när du har drivet till det. De ser gärna att du tar för dig och visar att du vill lära dig mer. Dessutom erbjuder kunden frihet under ansvar och möjlighet till hybridarbete.
Om Rollen:
I rollen som ekonomiassistent så kommer du främst att arbeta med kund- och leverantörsreskontran samt assistera övriga teamet. Du kommer att få många möjligheter att testa på olika arbetsuppgifter samtidigt som du har dina egna ansvarsområden. Det arbetas en del i Excel så för att trivas i uppgifterna så underlättar vana i programmet. Denna roll och miljö passar perfekt för dig som vill ta nästa steg och växa i ett spännande bolag!
Arbetsuppgifter:
- Kundreskontra
- Leverantörsreskontra
- Assistera övriga ekonomer i Finance-teamet
- Hantering av betalningspåminnelser
- Enklare bokföring
Vem är du?
Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas.
Du vill komma med nya idéer och är inte rädd för att testa dina idéer för att uppnå bättre resultat. Ibland misslyckas du, men då är din inställning att testa igen med en annan vinkel.
Du tycker om att ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Som person är du flexibel, prestigelös och öppen och ser gott samarbete som en styrka.
Krav:
- 1-2 års erfarenhet från reskontra
- Brinner för utveckling
- Teamspelare
- Flexibel, lättsam och Noggrann
Meriterande:
- Erfarenhet av löpande bokföring
Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!
Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Karl Petrén på karl@deltaconsulting.se eller 072-014 36 09.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson