Entusiastisk kontorsassistent till Medius

Arbetsbeskrivning

INFORMATION OM FÖRETAGET

Medius är ett svenskt mjukvaruföretag med cirka 235 anställda och drygt 250 MSEK i omsättning. Företaget utvecklar och levererar produkten Mediusflow som är en ledande lösning för elektronisk fakturahantering och inköp, samt implementerar Microsofts affärssystem Dynamics AX och Dynamics NAV. Medius har 1300 kunder globalt och har utsetts till ett av Sveriges snabbast växande It-bolag. Kontor finns i Linköping, Stockholm, Göteborg, Eskilstuna, Malmö, Norge, Danmark, Polen, Holland, Frankrike, USA, Malaysia och Australien. Bolaget kännetecknas av starkt säljdriv, entreprenörskänsla, energi, beslutskraft och en tävlingsmentalitet samt en vilja att ständigt bli bättre och utvecklas. Personlig utveckling och ansvar är viktigt för Medius.

INFORMATION OM TJÄNSTEN
Du kommer att sitta i stora ljusa och fräscha lokaler i Linköpings city, anställda på företaget beskriver Medius som en dynamisk organisation med stor entreprenöranda och korta beslutsvägar. Här erbjuds man möjligheter till personlig utveckling och stort eget ansvar.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos Medius. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Som kontorsassistent på Medius huvudkontor arbetar du självständigt och kommer att ha en viktig roll på företaget, du kommer vara ansiktet utåt för Medius besökare. Ditt mottagande och ditt välkomnande leende kommer ha stor betydelse för det intrycket besökaren tar med sig hem. Du kommer vidare att arbeta med att hantera växeln och därmed ta emot inkommande samtal och dirigera dessa vidare. På kontoret hanterar du även inkommande och utgående post samt ansvarar för att hålla snyggt i diverse lokaler, såsom receptionen, konferensrum samt övriga trivselytor.

VI SÖKER DIG SOM:
Har gymnasial utbildning med erfarenhet från någon form av kundservice. Det är givetvis meriterande om du arbetat som receptionist tidigare men inget krav.

Som person är du handlingskraftig och tar egna initiativ, men samtidigt ödmjuk i din framtoning. Då arbetet innebär mycket kontakter med människor, såväl internt som externt så är det viktigt att du har förmågan att få människor att känna sig välkomna och du strävar alltid efter att ge service i världsklass. För att lyckas i rollen krävs att du har gott ordningssinne och prioriterar din tid på bästa sätt.

START: Omgående
UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Anställningen är på 80 % men kan på sikt komma att utökas till 100 %.
UPPSKATTAD ARBETSTID:8-17
PLATS: Centrala Linköping
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Kristina Hammarlund

Har du vad som krävs?
Sök tjänsten genom att klicka på Sök jobbet?. Har du frågor kring tjänsten besvaras [dessa på mail](mailto:lin03@academicwork.se) under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på [www.academicwork.se.](http://www.academicwork.se)

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Sandra Bohlin
0736-44 85 55 013-470 9606
Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109 0736-448506
Rebecca Berg

Karolina Knutsson

Consultant Manager Anna Fransson
013-474 5178
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Consultant Manager Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Cathrin E.Lövstedt

Martin Danielsson

Sammanfattning

Besöksadress

Drottninggatan 23
None

Postadress

Drottninggatan 23
LINKÖPING, 58225

Liknande jobb


27 november 2024