Entusiastiska ekonomiassistenter till Stockholmsområdet!

Arbetsbeskrivning

Om kunden / About the Client

Inför hösten förväntas vi på Inhouse Ekonomi få flera spännande uppdrag och förfrågningar till oss! Vi söker nu dig som är en driven och entusiastisk ekonomiassistent för kommande kunduppdrag!

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som ekonomiassistent ansvarar du ofta för administrationen av kundfakturor, både till svenska och utländska kunder. Kund- och leveranstörreskontra, fakturahantering, rapportering och betalningar är andra vanligt förekommande arbetsuppgifter. Vidare ingår även allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi, allt från sortering och arkivering till löpande förbättringsarbete av företaget policys och arbetsätt. Din vardag kan även innebära uppföljning i ekonomisystemen varpå dina goda datakunskaper i Excel och andra ekonomisystem värdesätts!



Din profil / Your profile

Du bör minst vara gymnasieekonom, gärna med en eftergymnasial påbyggnadsutbildning. Har du även ca 1-2 års yrkeserfarenhet från en ekonomiavdelning, gärna i kombination med administrativa uppgifter så kommer du snabbt att sätta dig in i vardagen hos vår kund! Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift samt goda system/datakunskaper. Vidare söker vi dig som är engagerad, ansvarstagande med ett stort intresse för ekonomi! Du trivs tillsammans med andra människor och har lätt för att sätta dig in i nya situationer, samtidigt som din förmåga till självständighet och initiativtagande hjälper dig att lyckas!

Vi erbjuder dig spännande möjligheter att arbeta på en ekonomifunktion i olika branscher och verksamheter där du kan utvecklas. Vi söker medarbetare för kortare och längre uppdrag till våra kundföretag, du är tillgänglig omgående eller med en månads uppsägningstid.


Övrigt / Other

Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Sandra Jonsson på Inhouse.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 juli 2014

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


21 november 2024